Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@07:06:29 GMT

استاندار مازندران: مدیران در جمع مردم قرار بگیرند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۶۹۱۶

استاندار مازندران: مدیران در جمع مردم قرار بگیرند

گروه استانها_استاندار مازندران گفت: در استان مدیریت انقلابی حاکم شود و مدیران میز را رها کنند و در جمع مردم قرار بگیرند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نکا، سید محمود حسینی‌پور در مراسم تکریم و معارفه فرماندار نکا که عصر امروز در نکا برگزار شد، با تاکید بر استفاده درست از ظرفیت وپتانسیل مناطق مختلف استان مازندران، اظهار داشت: برخی از مراکز مهم و استراتژیک مازندران، در این شهرستان وجود دارد و با وجود این مراکز بهترین استفاده و بهره برداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عدالت‌ نباید به عنوان شعار تشریفاتی در حوزه مدیریتی و بیان اظهارات به خورد مردم داده شود و بلکه در عمل طبق شاخصها و شفاف عمل شود.

استاندار مازندران یادآورشد: وظیفه مسئولان خدمت بی منت به مردم است و مردم نیز در کنار مدیران نقش مهمی در اجرای درست وظایف مدیران دارند و نظارت بر دستگاها باید توسط خود مردم صورت بگیرد .

حسینی پور با بیان اینکه مدیر انقلابی دربطن مردم قرار دارد نه پشت میز، تصریح کرد: برخی مسئولان زمان کرونا به میان مردم نیامدند و منتظر بودند بحران و مشکل کشور را کدخدا حل کند و واکسن کافی وارد کشور نکردند اما با مدیریت صحیح دولت انقلابی مشکل واکسن و بسیاری از مشکلات اقتصادی حل شد. 

وی خاطرنشان کرد: تفکر جهادی نگاه علمی از شخصیتهای فرماندار جدید است که انتظار داریم در این مسئولیت به مسائل مردم پیگیر و حساس و در تمام حوزه ها تاثیرگذار باشند‌.

معاون استاندار ایلام: در انتصابات به دنبال گره‌گشایی از مشکلات مردم هستیمدو انتصاب جدید در استان اردبیل/ فرمانداران پارس‌آباد و اصلاندوز رسماً کارشان را آغاز کردندانتصابات جدید در فدراسیون اسکیت

استاندار مازندران برجوان‌گرایی، استفاده درست ازظرفیتها و مردم‌داری دردستگاهای اجرایی تاکید کرد و از فرماندار جدید خواست این موارد را سرلوحه کار خود قرار دهد تا شاهد رشد و توسعه درشرق استان باشیم.

در پایان مراسم عبدالرضا بابایی به عنوان فرماندار نکا منصوب شد.

 انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف نوری با صدور پیامی درگذشت غمبار و تأسف انگیز نخبه مازندرانی، شادروان سید اسماعیل نصرالهی را به جامعه فرهنگی و دانش آموزان استان تسلیت گفت. ‎

در این پیام آمده است: درگذشت تالم بار و غم انگیز نخبه ملی و استانی جناب آقای سید اسماعیل نصرالهی موجب تأثر فراوان اینجانب و جامعه فرهنگی و علمی دیار علویان شد.

آن جوان با همت که از معلولیت جسمی رنج می‌برد، در سایه توکل به خداوند متعال و ائمه اطهار (علیهم السلام) و عزم و اراده انسانی اش و توفیق خیره کننده در کنکور سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه ۲۵ در زیر گروه علوم انسانی ثابت کرد که هیچ مانعی نمی‌تواند ظرفیت و قدرت روحی انسان را سد کند و با این موفقیت؛ الگویی ماندگار برای جامعه دانش آموزی استان و کشور به یادگار گذاشت.

مصیبت درگذشت نخبه علمی؛ سید اسماعیل نصراللهی و پدر گرامی‌اش؛ دکتر سید احمد نصراللهی را به خانواده محترم و سوگوار ایشان، جامعه بزرگ فرهنگی و علمی و دانش آموزان استان تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ؛ برای آن عزیز سفر کرده؛ رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مادر آن فقید سعید، که در این حادثه آسیب دیده‌اند، شفای عاجل و کامل آرزومندم.

کد خبر 6096770

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند