Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:37:58 GMT

زنجان در بهره‌مندی از آب پایدار و تنظیمی فقیر است

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۷۴۹۱

زنجان در بهره‌مندی از آب پایدار و تنظیمی فقیر است

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی طاهری شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، به تفاوت‌های آماری موجود در اقتصاد کشور نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: از زمان روی کار آمدن دولت جدید ۱۰۰ میلیارد تومان صادرات انجام شده است.

وی اظهار داشت: میزان صادرات نفت به یک میلیارد و ۲۰۰ هزار بشکه رسیده که بخش اعظم درآمد آن عاید کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس به بالا بودن نرخ تورم در کشور اشاره کرد و گفت: امیدوار کننده در این حوزه روند نزولی تورم است که میانگین بالای ۵۰ درصد تورم به حدود ۳۵ درصد رسیده است.

طاهری تاکید کرد: دولت قرض گرفتن از بانک‌ها را خط قرمز خود قرار داده است که این یک اقدام بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه استان زنجان در بهره‌مندی از آب پایدار و تنظیمی نسبت به استان‌های دیگر بسیار فقیر است، ابراز داشت: ۹۵ درصد از آب مصرفی استان زنجان از دشت‌های ممنوعه است که آن هم رو به پایان است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس افزود: طی ۱۰ سال گذشته در استان برای بهره‌مندی از مازاد مالیات دریافتی اقداماتی انجام شده است که وضعیت کنونی را رقم زده است.

طاهری یاد آورشد: قرار نیست صنعت هسته‌ای به صورت کامل از بین برود و انرژی هسته‌ای به عنوان یک راهبرد در بحث‌های تحقیقات و آموزش به هیچ وجه متوقف نخواهد شد.

وی از برنامه‌ریزی برای جهش سرمایه‌گذاری در استان در سال آینده خبر داد و گفت: در این راستا برای سرمایه‌گذاری ۳۵ هزار میلیارد تومان برنامه چیده شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس، از تدوین طرح مالیات بر عایدی سرمایه به عنوان راهکار حل مشکل سوداگری در کشور خبر داد و گفت: تصویب این طرح منجر به حل بسیاری از مشکلات این حوزه از جمله دلال بازی در سکه، مسکن، خودرو و هر عامل دیگری خواهد شد که البته اگر تصویب شود وگرنه اوضاع به همین روال ادامه می‌یابد.

وی افزود: فرآیند اصلاح امور در امور مالیات آغاز شده است و برای حل این مشکل باید ذهنیت‌ها را عوض کرد کما اینکه تاکید شده است.

کد خبر 5449633

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی طاهری مجلس شورای اسلامی اشتغال بوشهر حوادث چهارشنبه سوری کرمانشاه نوروز ویروس کرونا آیت الله علوی گرگانی گرگان چهارشنبه آخر سال آمار کرونا نیمه شعبان عکس استانها سفرهای نوروزی خراسان رضوی نوروز 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار

حسین صادقی معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان در این زمینه گفت: اکنون آب مورد نیاز روستا‌های بخش گابریک ازجمله علی آباد به صورت نوبت بندی و هر سه روز یکبار معادل نیاز کل مجتمع های روستایی تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تامین نیاز آبی این مجتمع وجود ندارد افزود: یکی از چالش‌های پیش روی ما در این روستا‌ها ذخیره بیش از اندازه آب به وسیله خانوار‌ها در مخازن بزرگ موجود در منازل است.

بیشتر بخوانید:

مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی

معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان گفت: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، تامین آب شرب پایدار این منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر