Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور، سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایات عربستان سعودی را غیرقابل قبول خواند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور طی بیانیه ای با محکومیت گردن زنی 81 انسان به بهانه‌های واهی توسط رژیم سعودی  اعلام کرد: سکوت مجامع بین‌المللی در برابر این جنایات و عدم اقدام مناسب در برابر این گردنکشی بر روسیاهی آنان می‌افزاید و رفتار دوگانه این مجامع هر روز برای افکار عمومی جهانیان بیشتر نمایان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این بیانیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

در ایامی که افکار عمومی در جهان بین روسیه و اوکراین تمرکز داشت جنایتی دیگر از حکومت سعودی قلب آزادگان جهان را جریحه دار کرد.

اعدام فجیع 81 انسان به بهانه واهی ارتباط با گروه‌های تروریستی و دشمنان حکومت سعودی  برگی دیگر بر جنایات متعدد این رژیم افزود. جنایاتی نظیر بمباران و محاصره 7 ساله زنان و کودکان یمنی، تجهیز و ارسال قریب به 5000 انتحاری به کشور عراق، حمایت مالی و عقیدتی گسترده از گروهک داعش و دیگر گروه‌های مسلح در سوریه و عراق، قتل فجیع منتقدان و پشتیبانی از گروه‌های تروریستی و تجزیه طلب در ایران که سابقا صورت گرفته تنها بخشی از جنایات این رژیم بدوی است.

در حالی رژیم سفاک سعودی ژست اصلاح طلبانه به خود گرفته که امروزه نگاه‌های افراطی مذهبی حاکم بر دستگاه رژیم سعودی باعث شده تا شیعیان ساکن در این سرزمین به شدت تحت مضیقه قرار گرفته و یکی پس از دیگری به دلیل اقدامات واهی به اعدام محکوم و به شکل فجیع کشته شوند؛ گویی اقدامات به ظاهر اصلاح طلبانه آنان فقط در ایجاد مراکز فحشا، احداث مشروب فروشی‌ها و قمارخانه‌ها خلاصه می‌شود که این اعمال آبرویی برای اسلام و مسلمین باقی نمی‌گذارد.

نهادهای ذی ربط همچون وزارت امور خارجه، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی‌، ستاد حقوق بشر اسلامی باید به جد پیگیر این دست از جنایات باشند و طبیعی است که با قطع مذاکرات بین ایران و رژیم خونخوار سعودی و یا دادن بیانیه نمی‌توان مانع از اقدامات این چنینی شد.  

از طرفی سکوت مجامع بین‌المللی در برابر این جنایات و عدم اقدام مناسب در برابر این گردنکشی بر روسیاهی آنان می‌افزاید و رفتار دوگانه این مجامع هر روز برای افکار عمومی جهانیان بیشتر نمایان می‌شود، در حالی‌‌که تحقیقات سازمان ملل درباره جنایات جنگی عربستان در یمن طی سال‌های اخیر با اعمال فشار رژیم سعودی متوقف شده، مشاهده می‌شود بلافاصله پس از جنگ بین روسیه و اوکراین علیه کشور حمله کننده قطعنامه صادر می‌شود و رسانه‌های وابسته به این رژیم حملات روسیه علیه اوکراین را محکوم می‌کنند اما در برابر این جنایات دچار خفقان شدیدی شده‌اند.

امروزه مجامع بین‌المللی همچون سازمان همکاری‌ اسلامی باید از خود سوال نمایند که اعدام نوجوان 13 ساله عربستانی طبق کدام قانون و شریعتی توجیه پذیر است و چرا در برابر این جنایات سکوت ییشه می‌کنند؟  

بی جهت نیست که امام خمینی فرمودند: «اگر روزی از صدام بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت...» و ظالمان و مستکبران عالم بدانند عاقبت آنان جز ننگ و ذلت در دنیا و عذاب دردناک در آخرت نیست.

«و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون»

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برابر این جنایات مجامع بین المللی رژیم سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه در مجامع بین المللی علیه صهیونیست کودک کش غاصب، وحدت رویه ملی و جهانی شکل گرفته است، گفت: زوال شکست پذیری رژیم منحوس صهیونیستی در مجامع بین المللی نزدیک شده و به زودی نابود خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیت الله رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت هفته کار و کارگر و نشست صمیمی کارگران با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: ۱۴ میلیون کارگر در کشور در حال فعالیت بوده که به احتساب خانواده‌های آنان حدود نیمی از جمعیت کشور را جامعه کارگری تشکیل داده است.


وی با بیان اینکه زندگی مردم با تولیدات کارگران عجین است افزود: ارمغان تولید برای کشور ثروت است وثروت نیز رفاه به بار می‌آورد بنابراین توجه به رفاه، آسایش و آرامش جامعه کارگری لازم و ضروری است.


امام‌جمعه رشت با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مطهری و ایام بزرگداشت مقام معلم تصریح کرد: دورنگری در آثار علامه شهیدمطهری در تاریخ مشهود است چرا که شهیدمطهری از عالمان برجسته تاریخ ایران و اسلام شناسی زبده‌ای بود که هنوز اندیشه‌های او می‌تواند پاسخگوی شبهات روز باشد.


به گفته فلاحتی اگر کسی یک دوره آثار شهیدمطهری را مطالعه کندمی‌تواند اسلام شناس شده و توانایی پاسخگویی به شبهات روز را بدست بیاورد
وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان گفت: بدخواهان درصدد بودند تا به خاطر جرایم گروهک‌ها مرز‌های ایران و پاکستان ملتهب باشد لذا عمده هدف سفر رئیس جمهور ایران رفع این التهابات ۲ کشور بوده که تفاهم نامه‌هایی دراین زمینه صورت گرفت.


امام‌جمعه رشت با تاکید بر اینکه در مجامع بین المللی علیه صهیونیست کودک کش غاصب، وحدت رویه ملی و جهانی شکل گرفته است، افزود: زوال شکست پذیری رژیم منحوس صهیونیستی در مجامع بین المللی نزدیک شده و به زودی نابود خواهد شد، لذا به زودی شاهد شاهد نابودی رژیم منحوس صهیونیستی در جغرافیای تاریخ اسلام خواهیم بود

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • جامعه دانشگاهی در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • جامعه دانشگاهی در مقابل جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • واکنش کاربران به اعتراضات دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • واکنش ایران به اعتراضات دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین