Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران از برنامه‌ریزی برای تولید بیش از ۳۵ هزار دستگاه انواع تراکتور در سال جدید خبر داد.

مصطفی وحیدزاده ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: تراکتورسازی ایران سال آینده برای تامین نیاز کشاورزان داخلی و شکستن صف‌های ایجاد شده برای خرید تراکتور با تمام توان اقدام به تولید و عرضه محصولات خود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، فعالیت در عرصه تولید و صنعت را مصداق جهاد در مقطع کنونب کشور دانست و افزود: پویایی این بخش زمینه را برای رشد اقتصادی، ارز آوری و جلوگیری از خروج ارز از کشور فراهم می‌کند و تراکتورسازی نیز به عنوان یکی از تاثیرگذارترین صنایع منطقه، سال آینده را با رویکرد حضور بیشتر در بازارهای داخلی و خارجی آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه غیرت و تعصب مردم آذربایجان و کارکنان تراکتورسازی به واژه‌ای بنام تراکتور مثال زدنی است، تاکید کرد: محبت، علاقه، دلبستگی و غیرت بی‌ظیر تک تک کارکنان و آذربایجانی‌ها به تراکتورسازی، هر انسانی را مشتاق حضور در این گروه و بالا زدن آستین همت براب توسعه و شتاب بخشی در صنعت و معیشت کارگران گروه صنعتی تراکتورسازی می‌کند.

وحید زاده از پرسنل تراکتورسازی خواست تا همچنان روحیه ستودنی خود را در برابر تمامب ناملایمت‌ها و سنگ اندازی‌هایی که برای گرفتن شتاب چرخهای تولید در تراکتورسازی انجام شد، حفظ کنند و بدانند که خروج هر تراکتور از خط تولید تراکتورسازی تاثیر مستقیم در زندگی همه کارکنان خواهد اشت.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: قول می‌دهم منافع عاید از تولید هر دستگاه تراکتور هم به کارکنان و هم سهامدار این مجموعه تعلق گیرد و معیشت و رفاه کارکنان به عنوان حق الناس در اولویت امور خواهد بود.

در پایان این مراسم، ۲۳ هزارمین تراکتور تولیدی توسط مدیرعامل این مجموعه  از خط تولید گروه صنعتی تراکتورسازی ایرای، خارج و راونه مزرعه کشاورزی شد.

به گزارش ق، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران،

طی پنج ماهه گذشته مدیران تراکتورسازب تلاشهای قابل توجهی را برای ارتقاء سطح معیشت کارگران و پرسنل این مجموعه داشتند بطوری که سطح دریافتی تراکتورسازب از رتبه ۹ در بین مجموعه‌های صنعتی تبریز به رتبه سه صعود کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی گروه تراکتورسازی ایران گروه صنعتی تراکتورسازی تراکتورسازی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- گروه صنعتی ایران خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو که به منظور نمایش توانمندی صادراتی جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.
در این نمایشگاه، جدیدترین محصولات ایران خودرو از جمله ری‌را برقی و بنزینی و همچنین تارا اتوماتیک V4، به نمایش گذاشته خواهد شد. 
همچنین شرکت‌های ایساکو، ایپکو، آیکید، ریخته گری آلومینیوم و گوهرفام در کنار معاونت های صادرات و تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو آخرین دستاوردها و محصولات خود را در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی عرضه می کنند.
لازم به ذکر است، نمایشگاه ایران اکسپو میزبان بیش از دو هزار شرکت از ۸۰ کشور است و ۴۰ کشور با هیات عالی‌رتبه دولتی در این رویداد حضور خواهند داشت.
ششمین نمایشگاه ایران اکسپو از روز هشتم اردیبهشت‌ماه به مدت پنج روز از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟