Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی مراسم تکریم و معارفه امام‌جمعه جدید شهرستان شاهین‌دژ با حضور حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی برگزار شد.

حجت‌الاسلام قریشی در این مراسم اظهار داشت: ماه شعبان مقدمه‌ای بر ماه مبارک رمضان است که باید از فیوضات این ماه کمال‌ بهره را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نمازجمعه از اهمیت بسیار بالایی در دین مبین اسلام برخوردار است به طوری که نماز جمعه تنها عبادتیست که در قرآن کریم بشتابید به سوی آن آمده است.

قریشی در ادامه با قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام فصیح‌نیا در امامت جمعه شهرستان شاهین‌دژ، برای حجت‌الاسلام مرادی در مسئولت جدید امامت‌جمعه این شهرستان آرزوی توفیق کرد.

در ادامه این مراسم حجت‌‌الاسلام امیر عبدل رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه آذربایجان‌غربی اظهار داشت: نهاد امامت جمعه نهادی نیست که در آن عزل و نصب صورت گیرد بلکه سنگرداری جای خود را به سنگردار دیگر می‌دهد.

وی افزود: ائمه‌جمعه پرچمدار جهاد تبیین در شهرها هستند و وقتی مقام معظم رهبری و ولی‌فقیه از جهاد تبیین صحبت می‌کند یعنی ولایت فقیه ولایت عقلانیت است و دیکتاتوری نیست.

عبدل در پایان گفت: ائمه جمعه باید عمارگونه چنین مسیری را که مقام‌معظم رهبری آن‌را ترسیم نموده‌اند ادامه بدهند.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام مرادی به عنوان امام‌جمعه جدید شهرستان شاهین‌دژ معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام فصیح‌نیا قدردانی شد.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: نمازجمعه امام جمعه سید مهدی قریشی ارومیه شاهین دژ حجت الاسلام شاهین دژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد