Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ دلاور روز جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: برخی از اقلام و جهیزیه های اهدایی به زوج های جوان را شامل یخچال ، لباسشویی اتوماتیک، فرگاز، تلویزیون ال ای دی و جاروبرقی عنوان کرد.

وی یادآور شد: ارزش ریالی این کالاهای اهدایی رقمی افزون بر ۳۲ میلیارد ریال بوده است.

دلاور تصریح کرد: ۷۰ سری جهیزیه بمناسبت میلاد خجسته حضرت مهدی (عج) و نیمه شعبان و به ارزش ریالی افزون بر ۲۵ میلیارد ریال به زوج های جوان کمیته مداد این شهرستان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلاور افزود: در راستای کمک به امر ازدواج مزدوجین تحت حمایت امداد، خیرین شهرستان مبلغ چهار میلیارد ریال به کمیته امداد کمک کرده اند.

وی با اشاره به برخی اقدام های کمیته امداد لارستان برای افراد و خانواه های زیرپوشش هم گفت: در سال جاری این نهاد حمایتی ۵۰ منزل مسکونی برای مدوجویان فاقد مسکن ساخت و ۱۱۰ واحد مسوکنی جدید را نیز شروع کرده است.

 دلاور ابراز داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان همچنین در سال جاری علاوه بر ساخت این تعداد مسکن بیش از ۵۰۰ مورد تعمیر و بهسازی مسکن مددجویان، ساخت سرویس های بهداشتی ، حمام و لوله کشی گاز نیز برای خانواده های زیر پوشش انجام داده است که برای اجرای این طرح ها از جمله تعمیر و بهسازی خانه های مسکونی مددجویان و ساخت سرویس های بهداشتی رقمی افزون بر ۱۰ میلیارد ریال به صورت بلاعوض و یا تسهیلات کم بهره به مددجویان پرداخت شده است.

هم اینک نزدیک به چهار هزار خانوار از جمعیت حدود ۲۳۰ هزار نفری شهرستان لارستان زیر پوشش  کمیته امداد قرار داردند.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.

برچسب‌ها جهیزیه عروسی مددجوی کمیته امداد لارستان ازدواج ساده فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهیزیه عروسی مددجوی کمیته امداد لارستان جهیزیه عروسی مددجوی کمیته امداد لارستان ازدواج ساده فارس میلیارد ریال کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۹۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد

حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس