Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، گفت: در زمینه طرح‌های اقتصادی اشتغال‌زا و تصویب طرح‌های اشتغال روستایی و عشایری با جدیت پیگیر هستیم.

علی جهانی، در جلسه برررسی وضعیت طرح‌های اشتغال روستایی که با حضور مدیر پروژه سرمایه‌گذاری اشتغال روستایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، با تأکید بر لزوم حمایت از واحدهای اشتغال‌زایی و اقتصادی استان، اظهار کرد: رشد اقتصادی همراه با اشتغال نیاز به سرمایه‌گذاری در حوزه‌های اقتصادی که در استان شامل بخش کشاورزی و دامپروری است و تا اشتغال مردم و رونق کسب و کار پایدار را به‌دنبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مبلغ بازپرداخت اقساط از محل تسهیلات اشتغال روستایی در استان تاکنون مشخص شده است، عنوان کرد: بانک‌ها با همکاری و هماهنگی بیشتر با دستگاه‌های اجرایی به متقاضیان واجد شرایط تسهیلات را پرداخت کنند.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در پایان سرمایه‌گذاری در بخش شیلات را از موضوعات دیگر این جلسه عنوان کرد و خاطر نشان کرد: اداره‌کل شیلات با برنامه‌ریزی در جهت ایجاد طرح زنجیره کامل پرورش ماهی برای سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های الیگودرز، فیروزآباد، پلدختر و رومشکان از محل تسهیلات اشتغال روستایی تمهیدات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی پلدختر وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اشتغال روستایی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان

شما شهروندان عزیز در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی توسط بانک‌ها خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان