Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه اگر در جامعه فساد بود مسیر اصلاح جامعه با چالش روبرو می‌شود افزود: رسالت نظام اسلامی در تحقق عدالت و بسط قسط در جامعه تعریف شده و وجود مبارک امام زمان صلوات الله علیه راه را برای این تحول در سطح کره خاکی هموار می‌کند و در دوران حکومت آن حضرت شاهد تحقق رسالت انبیا الهی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد در خطبه اول آخرین نماز جمعه سال ۱۴۰۰ گفت: از نگاه امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب نظام سیاسی و حکمرانی ابزاری است برای دستیابی به ۲ آرمان کلیدی مهم، اول توسعه انسانی، فراهم آوردن زمینه حرکت و رشد و تعالی ملت، ساخت یک جامعه انسانی آراسته به دانش و معرفت و فضائل انسانی و برخوردار از امنیت و رفاه و هدف دوم ساخت یک کشور آباد، مدرن با پیشرفته‌ترین زیرساخت‌ها برای توسعه.

امام جمعه موقت تهران گفت: در مقدمه قانون اساسی این فراز بلند در تحکیم بنیاد‌های اقتصادی اصل رفع نیاز‌های انسان در جهت رشد و تکامل اوست. اگر ادبیات سیاسی ما از کلام انسان ساز امیرالمومنین الهام بگیرد در مسیر دستیبابی به تمدن اسلامی حرکت خواهیم کرد.   وی با اشاره به عید نیمه شعبان و مسئله مهدویت ادامه داد: فراهم آوردن زمینه رشد و تعالی آحاد جامعه بشر و آراستگی به قله‌های دانش و علم  در زمان امام عصر ارواحنافدا تحقق خواهد یافت. با اصلاح افراد بشر شعله‌های فساد رو به خاموشی می‌گراید.
ابوترابی‌فرد با بیان اینکه اگر در جامعه فساد بود مسیر اصلاح جامعه با چالش روبرو می‌شود افزود: رسالت نظام اسلامی در تحقق عدالت و بسط قسط در جامعه تعریف شده و وجود مبارک امام زمان صلوات الله علیه راه را برای این تحول در سطح کره خاکی هموار می‌کند و در دوران حکومت آن حضرت شاهد تحقق رسالت انبیا الهی خواهیم بود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به بحران اوکراین گفت: ما هرگز از جنگ و تهاجم استقبال نمی‌کنیم، اما اشکی که غرب برای مردم اوکراینی می‌ریزد اشک تمساح است. آن‌ها این شرایط را برای مردم اوکراین به وجود آوردند. این نگاه دوگانه به جوامع بشریت ریشه ظلم و خودخواهی است.

 

بیشتر بخوانید: آیت‌الله خاتمی: حوزه با سیاست به معنای درست آن گره خورده است

 

تکمیل می‌شود

برچسب ها: امام جمعه حجت الاسلام ابوترابی فرد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امام جمعه حجت الاسلام ابوترابی فرد ابوترابی فرد امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • نماز جمعه سنندج
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند