Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@14:44:58 GMT

بالگرد اورژانس شهرستان طبس در جایگاه قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۹۴۶۱

بالگرد اورژانس شهرستان طبس در جایگاه قرار گرفت

ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با سازمان هلی کوپتری و اورژانس کشور، بالگرد اورژانس شهرستان طبس امروز (جمعه) تحویل شد.

محمد موسوی میرزایی، امروز جمعه ۲۷ اسفند در مراسم تحویل یک فروند بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان طبس که با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، افزود: بالگرد اورژانس طبس از مرداد ۱۴۰۰ طبس را به دلیل تکمیل نبودن آشیانه ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: دراین راستا پیگیری‌ها از ۱۵ آذر آغاز و با سفر استاندار خراسان جنوبی به طبس قول تامین اعتبار چهار میلیارد تومانی داده شد که در این مدت با تخصیص یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اوراق آشیانه تکمیل شد.

موسوی میرزایی افزود: قرارداد برگشت بالگرد از ۱۵ دی‌ماه با شرکت هلی کوپتری بسته شد و امروز بالگرد اوژانس هوایی تحویل شهرستان طبس شد.

وی بیان کرد: پهناور بودن شهرستان، فاصله ۳۰۰ کیلومتری با مراکز تخصصی مرکز استان، قرار گرفتن شهرستان طبس در مسیر کریدور شمال به جنوب و معادن و جمعیت کارگری اهمیت وجود بالگرد اورژانس را در این شهرستان را دوچندان می‌کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه بزرگ‌ترین نعمتی که خداوند به انسان داده‌ است، حیات و سلامتی انسان است، اضافه کرد: کسانی که در زمینه سلامتی مردم تلاش می‌کنند، بیشترین اجر معنوی را نزد خداوند متعال دارند.

موسوی میرزایی با تشکر از اقدامات مسوولان خراسان جنوبی برای بازگشت با بالگرد اورژانس هوایی طبس، گفت: استقرار بالگرد اورژانس باعث آرامش خاطر مردم طبس نیز شده‌ است.

نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: تحویل بالگرد به اورژانس هوایی بیمارستان طبس محصول تلاش، پیگیری، همراهی، هم‌افزایی، تعامل و  کار جمعی مسوولان خراسان جنوبی است که امروز به نتیجه رسید.

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی افزود: از این نوع بالگرد تنها در کشور ۲ فقره وجود دارد در بازگشت بالگرد به شهرستان طبس تلاش استاندار خراسان‌جنوبی و همراهی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی را شاهد بودیم.

 وی با اشاره به اینکه همدلی و همراهی بین مسوولان باعث ارتقای زیرساخت‌ها و ارائه خدمات جهادی به مردم می‌شود، عنوان کرد: با همراهی مسوولان می‌توان قدم‌های بزرگی را برای ارتقای استان برداشت و بیش‌ از ۵۰ درصد مشکلات را می‌توان با همراهی و هم‌افزایی و مشارکت بین در بین مسوولان حل کرد.

نصیرایی اظهار کرد: همه مسوولان خراسان‌جنوبی تلاش کنند که انسجام، همراهی و همدلی‌ها را بیشتر کنند تا بتوانیم در راستای حل مشکلات مردم قدم‌های بزرگی برداریم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بالگرد اورژانس طبس دانشگاه علوم پزشكي بالگرد اورژانس خراسان جنوبی شهرستان طبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد: در ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد، بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه متاسفانه دکتر سید احمد نصرالهی (جراح دندانپزشک) پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سید اسماعیل نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

همسر وی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود و با انجام لوله گذاری در نای نیاز به انتقال سریع به مرکز درمانی داشت، که خوشبختانه با موفقیت به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

 

دیگر خبرها

  • ۲ نفر در ساری براثر مسمومیت با گاز جان باختند
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • هلال احمر آماده باش است
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • احداث پد بالگرد اورژانس در جاده‌های قم
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • ساخت پد فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور آغاز شد