Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@02:39:59 GMT

باید قدردان سربازان گمنام امام زمان(عج) باشیم

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۹۶۰۳

باید قدردان سربازان گمنام امام زمان(عج) باشیم

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با جانفشانی و گذشتن از جان خود نقش مهمی در تامین امنیت جامعه دارند و همگان باید قدردان تلاش‌های این عزیزان باشیم.

به گزارش ایسنا- آیت الله مصطفی محامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهارداشت: یکی از راه‌های تحصیل تقوا و حفظ جامعه اسلامی پیوند با امام زمان عجل الله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز جمعه سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) را به شما نمازگزاران تبریک می‌گویم و امیدوارم که خداوند عیدی ما را تعجیل در فرج امام زمان(عج) قرار دهد و قلب آن حضرت را از ما خشنود بدارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امیدوارم که خداوند ما را از منتظران واقعی امام زمان(عج) قرار دهد و به ما توفیق دهد تا به گونه‌ای عمل کنیم تا زمینه ساز ظهور آن حضرت باشیم‌.

وی با قرائت فرازهایی از زیارت امام زمان(عج) خاطرنشان کرد: زمانی که حضرت عصر ظهور می‌کنند اسلام راستین را به آدمیان عرضه می‌دارد که به نظر مردم اسلامی نو می‌آید.

آیت‌الله محامی بیان کرد: همه ادیان مژده ظهور منجی عالم بشریت را داده‌اند و امکان دارد در خصوصیات با یکدیگر اختلاف داشته باشند از این جهت می‌گویند مهدی صاحب زمان منجی همه ادیان است.

وی با بیان اینکه امروز بهار انسان‌هاست ادامه داد: بهار طبیعت را شکوفا می‌کند ظهور امام زمان(عج) مردم را شکوفا کرده و استعدادهای ظاهری و باطنی آنان را به منصه ظهور می‌گذارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اگر ما می‌خواهیم جامعه ما یک جامعه منتظر باشد پس باید برای تقویت فرهنگ انتظار در جامعه تلاش کنیم تا مقدمات ظهور را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از راه‌های تحصیل تقوا سربازی امام زمان(عج) و حفظ نظام اسلامی و خدمت به مردم و ملت مسلمان است.

آیت‌الله محامی خاطرنشان کرد: امروز که تولد امام زمان(عج) بوده روز سربازان گمنام امام زمان نیز به شمار می‌آید، سربازانی که همواره برای حفظ امنیت جامعه اسلامی تلاش می‌کنند.

وی با تاکید بر اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) افزود: امنیت نعمت بزرگی مانند سلامتی بوده و وقتی که از دست می‌رود قدردان آن خواهیم بود پس باید برای حفظ این امنیت تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جامعه بین المللی که برای جنگ اوکراین هیاهو می کنند چرا برای جنایت عربستان کاری نمی‌کنند و این عجیب است که مدعیان مبارزه با تبعیض نژادی چیزی نمی‌گویند.

وی بیان کرد: ما با خونریزی ها در هر جا که هست مخالفت می‌کنیم و امیدواریم خداوند با ظهور حضرت حجت(عج) حکومت های ظالم از بین ببرد.

آیت‌الله محامی خاطرنشان کرد: در سالی که روزهای پایانی آن را سپری می‌کنیم دولت جدید آمد نیروهای جدیدی سر کار آمدند و البته انتظار جدیدی به وجود آمد پس خدمتگذاران باید تلاش کنند تا در سال جدید شاهد فرج و گشایش در همه عرصه ها باشیم.

وی ادامه داد: دیروز سفر رییس قوه قضاییه را به زاهدان داشتیم و در رابطه با مسائل استان گفت‌وگو شد و با توجه به وسعت استان و کثرت پرونده‌ها تاکید کردیم تا از بین نیروهای بومی نیروی انسانی مورد نیاز تامین شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان سربازان گمنام امام زمان امام زمان عج آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، امشب در حمله افراد ناشناس به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهرک محمدیه شهرستان گذره هرات هفت نفر شهید شدند.

براساس گزارش‌های مردمی، شهدا شامل، دو زن، یک بچه و چهار مرد هستند تعدادی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت برخی از آنان وخیم گزارش شده است. جاوید نبی زاده امام جماعت مسجد نیز در بین شهدا است.

 

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • هشدار تندباد و گرد و خاک برای خوزستان
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم