Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@19:36:48 GMT

تغییرات مدیریتی در سلطانیه کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۹۶۷۸

تغییرات مدیریتی در سلطانیه کلید خورد

ایسنا/زنجان طی مراسمی فرماندار و بخشداران جدید شهرستان سلطانیه معرفی شدند.

امام جمعه سلطانیه روز گذشته (۲۶ اسفندماه) در مراسم تکریم و معارفه فرماندار و بخشداران مرکزی و باغ حلی شهرستان سلطانیه با بیان اینکه جلسه تکریم و معارفه نباید به یک کار نمادین تبدیل شود، گفت: مراسم تکریم و معارفه برای تکریم شونده روز پاسخ‌گویی و برای معارفه شونده، دریافت امانت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب با بیان اینکه کسی که تکریم می‌شود اگر به وظایف خود عمل کرده، وجدانش آسوده است ولی اگر کوتاهی کرده باید در سه دادگاه پاسخ‌گو باشد، افزود: مسئولان در دادگاه عدل الهی، دادگاه وجدان و دادگاه مردم قضاوت می‌شوند.

وی با یادآوری اینکه کسی که معارفه می‌شود، در واقع امانتی بر عهده می‌گیرد، ادامه داد: شهید رجایی بعد از رای ۱۱ میلیونی ریاست‌جمهوری گفت اگر یکی از این ۱۱ میلیون در قیامت جلوی مرا بگیرند، چه جوابی خواهم داشت.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه کسانی هم که در انتخاب و انتصاب مسئولان در مسئولیت‌های مختلف نقش دارند یا نظر می‌دهند، باید بین خود و خدا در انتخاب و انتصاب افراد حجت داشته باشند، تاکید کرد: مردم به یک امیدی به دولت سیزدهم رأی داده‌اند و نباید مردم را ناامید کرد.

وی با یادآوری اینکه رای اول مردم استان زنجان و شهرستان سلطانیه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۳۹۶ و سال ۱۴۰۰ آیت‌الله رئیسی بود و به دولت انقلابی و مردمی امیدوارند، اضافه کرد: همه مسئولان باید مثل رئیس‌جمهور مرد میدان و در جمع مردم بوده و با جوانان ارتباط داشته باشند.

حسینی‌نسب متذکر شد: هر کسی با بی‌تدبیری، با بی‌کفایتی و اقدامات نسنجیده باعث ناامیدی و دلسردی مردم شود مدیون است، یادآور شد: امیدواریم مسئولان جدیدی که امروز معارفه می‌شوند برای توسعه و پیشرفت سلطانیه برنامه داشته و تلاش کنند.

امام جمعه سلطانیه در ادامه با تبریک نیمه شعبان، میلاد آخرین حجت الهی حضرت امام زمان (عج)، تقارن بهار طبیعت و بهار ولادت را بهار در بهار دانست و گفت: روز ظهور امام زمان (عج)، نوروز حقیقی عالم است.

این مسئول با توضیح این مطلب که امام زمان (عج) بهار مردم و خرمی روزگاران است، اضافه کرد: حکومت مهدوی بهار عقلانیت، بهار معرفت، بهار امنیت و بهار اقتصاد و معیشت است.

حسینی‌نسب هچنین با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان (عج)، تاکید کرد: سربازان گمنام با مجاهدت‌های خاموش، چشم بیدار نظام هستند که خدمات آن‌ها در جامعه ما در برقرار نظم و امنیت بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم رحمانی فرماندار و احمدی و رستمی بخشداران سابق تکریم و مهندس براتی‌فرد به عنوان فرماندار جدید و قربانی و باقری به عنوان بخشداران مرکزی و باغ حلی معارفه شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی زنجان تودیع و معارفه امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۹۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد

شهردار مشهد گفت:یکی از سیاست‌های مدیریت شهری، واگذاری برنامه‌های مناسبتی به مردم و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، محمدرضا قلندر شریف شامگاه _ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در مراسم اختتامیه جشنواره هنرهای شهری اظهار کرد: یکی از سیاست‌های مدیریت شهری، واگذاری برنامه‌های مناسبتی به مردم و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد است.

وی افزود: ارزشمندی کارها در مشهد به این است که این خدمات به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) ارائه می‌شود؛ یکی از مسائل برند شده در مشهد موضوع استقبال از بهار و جشنواره‌هایی است که در ایام نوروز شکل می‌گیرد.

شهردار مشهد ادامه داد: جانمایی خاص المان‌های نوروزی توقعات را از مدیریت شهری در مشهد بالابرده است، اظهار نظر واقعی زائران و مجاوران بر این است که مشهد در ایام بهار نشاط و سرزندگی خاصی را برای آنان به وجود می‌آورد.

قلندر شریف خاطرنشان کرد: مدیران ارشد ملی و استانی بارها در سال جاری از اقدامات ویژه که در حوزه استقبال از بهار شکل گرفته بود؛ قدردانی کرده‌اند.

وی در پایان گفت: جانمایی ۱۱۰۰ المان گل، ۱۴ جشنواره ویژه در گستره شهر، جانمایی ۷۰۰ المان هنری در ۳۵۰ نقطه و جشنواره هنرهای نوری که جایگاه ویژه ای برای خود پیدا کرده، از مهم‌ترین اقدامات مدیریت شهری در استقبال از بهار بود.

کد خبر 747998

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • بوی خوش گیاهان بهاری درسفره گروسی‌ها/۱۳۵ نوع گیاه خوراکی در بیجار
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان