Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@14:41:30 GMT

53 پروژه نیمه‌تمام طبس پیگیری می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۹۸۴۹

53 پروژه نیمه‌تمام طبس پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی ظهر امروز در جمع نمازگزاران طبس اظهارداشت: اعتقاد به ظهور منجی در ادیان مختلف از جمله ادیان زردشت و یهودی نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه پیروان این ادیان به انتظار موعود آخرالزمان هستند، تصریح کرد: مفهوم انتظار در دین اسلام تفاوت‌های اساسی با ادیان دیگر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه موعود مسلمانان با سایر ادیان فرق دارد، یادآور شد: آن‌ها در یک چیز مشترک هستند و آن غلبه حق بر باطل است.

قناعت با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) که می‌فرمایند "افضل اعمال امت من انتظار فرج است" ادامه داد: باید منتظر واقعی را شناخت.

وی با بیان اینکه منتظر واقعی اهل قیام است، افزود: منتظر واقعی اهل فریادبوده و سکوت نمی‌کند و همچنین اهل بصیرت است.

استاندار خراسان‌جنوبی اضافه کرد: منتظر واقعی اهل غفلت نیست و در فتنه‌هایی که نظام سلطه ایجاد کرده گوش به فرمان رهبری است.

قناعت منتظر واقعی را اهل جهاد تبیین دانست و متذکر شد: یکی از دغدغه‌های جدی مقام معظم رهبری جهاد تبیین بوده و منتظر واقعی باید پشت سر مولا و رهبرمان باشد.

وی با بیان اینکه کسی که پرچم اهل بیت را در این جهان پرتلاطم برافراشته و مدافع مظلومان جهان بوده، رهبر است، گفت: کسی که پرچم اهل بیت را به دست گرفته مورد توجه ولی عصر قرار می‌گیرد.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به بیانیه گام دوم تصریح کرد: ایجاد تمدن نوین اسلامی در بیانه گام دوم آمده که برای آمادگی ظهور خورشید ولایت است.

قناعت با بیان اینکه در احکام اسلامی به ولایت زیاد تأکید شده است، یادآور شد: ما باید قدر ولایت خود را بدانیم.

وی افزود: در دولت رئیسی حل مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به سفر ۲۳ دی‌ماه سال جاری به طبس اضافه کرد: در این سفر مردم درخواست استقرار بالگرد در این منطقه را داشتند که بعد از دو ماه مستقر شد.

قناعت متذکر شد: در سال جدید موضوعات بهداشتی و تکمیل بیمارستان در این شهرستان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه جاده‌های این شهرستان در سال جدید پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: در این شهرستان ۵۳ پروژه نیمه‌تمام در دستور کار بوده که پیگیری می‌کنیم تا شرمنده مردم نباشیم.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی قناعت استاندار طبس پروژه بیمارستان استاندار خراسان جنوبی منتظر واقعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت صالحی، عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل سالن جلسات اداره اموزش وپرورش برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به مطالبه جدی مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه بر مدارس دولتی، برهمین اساس تمام برنامه ها و فعالیت های خود را معطوف به مدارس دولتی کردیم.

رییس آموزش و پرورش تربت حیدریه اولویت نظام تعلیم و تربیت در این خطه را حمایت و تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی به خصوص در مناطق کم برخوردار عنوان کرد.

وی از برقراری عدالت آموزشی شامل؛ تجهیز هوشمند کلاس‌های درسی، استفاده مناسب از دبیران و فرهنگیان در مدارس دولتی، احداث فضاهای آموزشی و ورزشی را بخشی از اقدامات انجام شده در سال جاری عنوان کرد.

صالحی افزود: رتبه بندی معلمان بعد از یک دهه که طرح موضوع شده بود در این دولت اجرایی و پرداختی‌ها و معوقات نیز برای فرهنگیان واریز شد.

رییس آموزش و پرورش تربت حیدریه بیان کرد: در حوزه ساخت و سازها تمام پروژه‌های نیمه تمام مهرماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی به اقدامات دولت سیزدهم برای فرهنگیان اشاره کرد و گفت: موضوع مهم عدالت آموزشی است که سعی شده در اولویت قرار داده شود، لذا به مدارس دولتی به خصوص در حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار توجه ویژه ای کرده ایم.

صالحی تصریح کرد: نیروهای جدید جذب شده با مساعدت اداره کل در مقطع متوسطه و ابتدایی برای شهرستان به کارگیری شدند و این در حالی بود که قبلاً به مناطق مختلف اعزام می‌شدند، در عین حال ۱۲۰ نفر در مقطع ابتدایی و ۵۵ نفر در مقطع متوسطه برای سال جدید جذب شدند.

رییس آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: همچنین با برگزاری آزمون های امسال در دو مقطع ابتدایی و متوسطه و سیر مراحل گزینشی به نیروی انسانی مورد نیاز در این خطه افزوده خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰ مدرسه در دستور تخریب است اما هنوز در حال استفاده است.

کسب رتبه‌های برتر توسط آموزش و پرورش تربت‌حیدریه

صالحی به کسب رتبه‌های برتر اشاره کرد و افزود: در مقطع متوسطه در المپیادهای کشوری مقام‌های برتر توسط دانش آموزان این خطه کسب شده که می‌توان به مدال طلا در رشته مدیریت اقتصاد و نانو و همچنین مدال برنز در المپیاد جغرافیا اشاره‌کرد.

رییس آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: در کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ با ۷۰ رتبه زیر هزار رتبه سوم استان و در مجموع در شاخص‌های مختلف آموزشی، آموزش متوسطه این خطه بین ۴۷ اداره استان بعد از ناحیه ۷ مشهد رتبه دوم را کسب کردیم.

وی بیان کرد: پارسال در مقطع متوسطه اول ۷ رتبه کشوری در جشنواره نوجوان خوارزمی و ۵۰ رتبه استانی کسب کردیم.

کد خبر 6093666

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • دستاوردهای علمی مرهون تلاش معلمان و اساتید دانشگاه است
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی