Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- همزمان با عید بزرگ نیمه شعبان و با حضور تولیت آستان قدس رضوی، مجموعه استودیوهای رادیو- تلویزیونی حضرت صاحب الزمان(عج) در حرم مطهر رضوی افتتاح و از نرم‌افزار همراه حرم مطهر رضوی رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس ، به نقل از آستان‌نیوز ، مجموعه استودیوهای حضرت صاحب‌الزمان(عج) در حرم مطهر رضوی، بزرگ‌ترین و مجهزترین استودیوهای رادیو تلویزیونی اعتاب مقدسه است که با هدف تولید برنامه‌های مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی و پخش این برنامه‌ها در شبکه‌های متعدد داخلی و برون‌مرزی راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین توسعه بسترهای برقراری ارتباط زنده با حرم مطهر رضوی از اقصی نقاط ایران و جهان، یکی از اهداف مهم تجهیز و افتتاح این استودیوها است. در این استودیوها با استفاده از امکانات و تجهیزاتی که به همت آستان قدس رضوی تامین شده، امکان تولید و پخش همزمان سه برنامه 24 ساعته فراهم شده است.

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در آیین افتتاحیه این استودیو که با حضور مهمانانی از جمله مجید زین‌العابدین مدیر شبکه یک سیما و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قرائتی برگزار شد اظهار داشت: این استودیو به نام حضرت صاحب‌الزمان (عج) نام گرفته است تا پیام اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را از حرم علی بن موسی الرضا(ع) به جای جای جهان منتقل کند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی: تحقق مدیریت یکپارچه موقوفات آستان قدس رضوی ضروری است تولیت آستان قدس رضوی: تزکیه نفس و روشنگری نسبت به جبهه حق وظیفه منتظران ظهور در دوران غیبت است تولیت آستان قدس رضوی: عمق‌بخشی دینی و بصیرت آفرینی نسل جوان مورد توجه قرار گیرد

محمد مهدی خیرجو تصریح کرد: تا به امروز دوستان و همکاران رسانه‌ای ما در کشور با وجود امکانات محدود، برنامه‌های متعددی را از حرم مطهر رضوی تولید و برای مشتاقان و ارادتمندان اهل بیت‌(ع) در جهان پخش می‌کردند که خروجی آن تشرف تعداد قابل توجهی به دین اسلام بوده است.

وی ادامه داد: با این حال، توسعه امکانات و تجهیزات این حوزه یک نیاز ضروری بود و از همین رو، استودیویی با تجهیزات و امکانات لازم طی مدت زمانی کوتاه تجهیز و راه‌اندازی شد تا دوستان ما در این حوزه با قوت بیشتری به تولید برنامه‌های متنوع و فاخر از حرم مطهر رضوی بپزدازند.

صبح امروز همچنین از نرم افزار همراه حرم مطهر رضوی که به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی طراحی شده است، رونمایی شد. 

زیارت مجازی، راهنمایی کامل درباره اماکن متبرکه، مسیریابی آنلاین و آفلاین در حرم مطهر رضوی، اطلاع دقیق از برنامه‌های حرم، پاسخگویی به سوالات اعتقادی و شرعی، امکان ثبت درخواست غذای مهمانسرای حضرت رضا(ع)، استفاده از سایر خدمات رفاهی و فرهنگی از جمله شرکت در مسابقات و دریافت هدایای معنوی، و راهنمایی درباره هر آنچه زائران به آن نیاز دارند،  از قابلیت‌های این نرم‌افزار موبایلی است. 

به گزارش تسنیم علاقه‌مندان به استفاده از این برنامه، می‌توانند به تارنمای app.razavi.ir مراجعه و نسخه موبایلی آن را دریافت کنند.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولیت آستان قدس رضوی حرم مطهر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مهر» در «فرانچایز ایران»

این مؤسسه منتخبی از توانمندی‌های بخش بازرگانی خود را در حوزه تولیدات محصولات هنری رضوی در دسته‌های مختلف؛ «تابلو»، «متبرک»، «دکوراتیو»، «زیورآلات»، «حجمی» و «زینتی»، از 11 اردیبهشت 1403، به مدت چهار روز در نمایشگاه فرانچایز ایران در محل مرکز دائمی نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی ایران مال معرفی کرده است.
این نمایشگاه با توجه به لزوم معرفی ظرفیت‌های نوین توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار و همچنین در راستای توسعه زیست بوم کارآفرینی و نوآوری و با در نظر گرفتن فرصت‌های مورد توجه کشور در جهت رونق تولید برپا شده است. ششمین کنفرانس بین‌المللی فرانچایز ایران نیز در حاشیه این نمایشگاه با حضور ویژندهای معتبر داخلی و خارجی، مدیران ارشد سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی و تمامی علاقه‌مندان به این صنعت برگزار می‌شود.
 

طراحی محصولات با محوریت مکتب هنر رضوی
بیش از یک هزار محصول هنری مهر با همکاری هنرمندان مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و سایر هنرمندان کشور با محوریت مکتب هنر رضوی طراحی شده و بخشی از آن‌ها به مرحله تجاری‌سازی و تبدیل به سوغات زیارت رسیده است.
علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با محصولات هنری رضوی مهر می‌توانند به سامانه برخط فروش این محصولات مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به نشانی اینترنتی www.aqartshop.com یا 3 فروشگاه آن در مشهدمقدس واقع در نبش ورودی باب الجواد(ع) حرم مطهر رضوی، مجتمع تجاری قدس و هتل قصر الضیافه مراجعه کنند.
شایان ذکر است، ششمین نمایشگاه تخصصی فرانچایز ایران تا 14 اردیبهشت ماه، در ساعات 14 تا 21 در محل مرکز دائمی نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی ایران مال به نشانی تهران، اتوبان شهید همت(غرب)، اتوبان شهید خرازی، پذیرای بازدیدکنندگان است.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت