Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سال ۱۴۰۰ با همه فراز و نشیب که داشت به پایان رسید و حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی در صحنه بین‌الملل مهم‌ترین ویژگی برجسته در عرصه ملی و بین‌الملل این سال بود.

 آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با تبریک میلاد امام زمان (عج) و همچنین عید نوروز اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش روز شاهد افزایش سفر به استان بوشهر خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش مسافرت‌ها به استان بیان کرد: کنترل اوضاع فرهنگی اجتماعی بر اساس تراز نظام اسلامی و دیانت در نقاط ساحلی و گردشگری از موضوعات مهمی است که باید مد نظر باشد.

امام جمعه بوشهر خواستار ایجاد امکانات متناسب با حضور مسافران در استان شد و افزود: باید پیوست‌های فرهنگی در سواحل و محیط‌های گردشگری حاکم باشد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های مربوطه باید مشکلات مسافران را برطرف کنند تصریح کرد: دستگاه‌های مربوطه باید با بصیرت و هوشیاری علاوه بر ارائه خدمات به مسافران، وضعیت فرهنگی را مدیریت کنند تا جامعه با مشکلات اجتماعی، فرهنگی، عفاف و حجاب و ابتذال مواجه نشود.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با تبریک ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود (ع) ویژگی‌های یاران و اصحاب امام زمان (عج) را برشمرد و اظهار داشت: انتظار در همه ادیان الهی و کسانی که دنبال عدالت در جهان هستند وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، فراهم شدن بستر عدالت پایه در بین مذاهب دینی اسلامی را یکی از موارد مهم انتظار دانست و بیان کرد: توجه به رفتار، گفتار، زبان، ایمان، آخرت، خدمت به محرومان در راستای تراز ائمه طهارت علیه‌السلام از ویژگی‌های منتظران مهدی موعود (عج) است.

امام جمعه بوشهر، با اشاره به اینکه در آستانه پایان سال ۱۴۰۰ قرار داریم افزود: امسال با همه فراز و نشیب که داشت به پایان رسید و این سال در عرصه ملی و بین‌الملل فراز و نشیب‌ها زیادی داشته و مهم‌ترین ویژگی برجسته آن حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی در صحنه بین‌الملل است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با تأکید بر جبران ضعف‌ها و تقویت قوت‌ها گفت: با بررسی ضعف‌ها و قوت‌ها، مسئولان باید ضعف‌ها را برطرف و قوت‌ها را تقویت کنند تا سال جدید سال عزت و اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی باشد.

وی رسیدگی به محرومان و نیازمندان در آستانه سال جدید و عید نوروز را مورد تأکید قرار داد و افزود: رسیدگی به مشکلات فقرا از ویژگی‌های افراد متدین است که کمک به خانوارهای بی‌بضاعت، نیازمند و محروم به هر شکل یک ضرورت است.

صفایی بوشهری گرانی‌ها و تورم‌های کاذب را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: تورم و گرانی‌های کاذب که با مدیریت انجام می‌شود باید نظارت و بازرسی شود چراکه حتی در برخی مواقع افزایش قیمت یک کالا بدون هیچ‌گونه افزایش قیمت در مواد اولیه محقق می‌شود که لازم است با گرانی کالاها و اجناس برخورد قاطع و قانونی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز جمعه ایران اسلامی عزت و اقتدار جمعه بوشهر بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود

امام‌جمعه سمنان بر لزوم آموزش مهارت‌های تقویتی به معلمان جدید‌الورود تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای بزرگ  حضرت امیرالمؤمنین (ع) این شهر اظهار داشت: معلمان افسران عرصه دانش هستند و نقش بسیار مهمی در ساختن آینده کشور دارند.

وی با اشاره به درپیش‌ بودن هفته گرامیداشت مقام معلم افزود: معلم از دیدگاه قرآن کریم جایگاه ویژه و والایی دارد و این نشان می‌دهد که چه نقش ارزنده‌ای در ساختن جامعه بر عهده دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر لزوم به‌روز بودن معلمان از نظر مهارت‌های معلمی خاطرنشان کرد: باید آموزش مهارت‌های تقویتی برای معلمان جدید‌الورود با اهتمام پیگیری شود؛ چراکه آینده کشور در گرو آموزش‌های معلمان به کودکان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با اشاره به درپیش بودن روز جهانی کارگر خاطرنشان کرد: رسیدگی به کارگران همواره مدنظر و نباید محدود به یک روز یا یک هفته  که به این نام نامگذاری شده است، باشد و باید همواره مدنظر مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش مهم کارگران در تحقق شعار  امسال و اقتصاد مقاومتی گفت: رونق اجتماعی، رسیدن به رفاه نسبی و بر چیده‌شدن فقر از جامعه از رویکردهای مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان در تحقق رونق اقتصادی است.

خطیب نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به توسعه رویکرد صهیونیسم ستیزی در افکار عمومی دنیا خاطرنشان کرد: شلیک موشک از سوی جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی، تظاهرات کشورهای مختلف در محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی با در دست داشتن تصویر رهبر معظم انقلاب و سردار حاج قاسم سلیمانی نشان از قدرت و نفوذ فرهنگی فراسرزمینی ایران است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با اشاره به نفوذ فرهنگی بالای جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های فراسرزمینی گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور مهم است.

وی ساخت پالایشگاه‌های فراسرزمینی در ونزوئلا و ساخت چهار کشتی با توانانی حمل 750 هزار بشکه نفت، کشت فراسرزمینی به وسعت یک میلیون هکتار از اراضی دیگر کشورهای دنیا توسط جمهوری اسلامی ایران را از جمله افتخارات کشورمان برشمرد.

انتهای پیام/363

دیگر خبرها

  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند