Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ رئیس کل دادگستری استان فارس از آزادی ۱۳ نفر از مددجویان زن جرائم غیر عمد استان فارس با مجموع بدهی بیش از ۵۱ میلیارد تومان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری‌ تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید کاظم موسوی از آزادی 13 نفر از مددجویان زن جرائم غیر عمد استان فارس به کمک خیرین و بنیاد کرامت رضوی وابسته به آستان قدس رضوی  با مجموع بدهی بیش از 51 میلیارد تومان خبر داد و اظهارداشت: بیش از 800 زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان فارس به سر می‌برند که برای آزادی این مددجویان، نیاز به کمک و مساعدت خیرین نیک‌اندیش استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی افزود: در حال حاضر 39 زندانی‌ زن معسر در زندان هستند که امروز  13 تن از آنان آزاد می‌شوند و  با توجه به آزادی این مددجویان تعداد 26 زندانی زن دیگر در کل استان  فارس وجود دارند که از  کریمان و خیرین تقاضا داریم در ماه مبارک شعبان و در آستانه ماه مبارک رمضان زمینه آزادی این زندانیان جرائم غیرعمد فراهم کنند.

وی با بیان اینکه 850 میلیون تومان توسط بنیاد کرامت رضوی برای آزادی 41 زندانی هزینه شده که از این تعداد زندانی  13 تن را بانوان زندانی تشکیل می‌دهند گفت: دادگستری استان فارس 8 سال متوالی در زمینه صلح و سازش به ویژه رضایت از اولیای دم در کشور پیشتاز بوده و از ابتدای سال جاری تاکنون 92 فقره صلح و سازش صورت گرفته است که 26 فقره از پرونده‌های سازش شده در شعبه 42 زندان انجام شده است.

موسوی در ادامه افزود: تلاش داریم تا زمینه آزادی هر چه بیشتر زندانیان معسر و بی‌گناه را که در اثر یک حادثه گرفتار شده‌اند با پذیرش اعسار و کمک خیرین استان  فراهم کنیم.

اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان فارس نیز  از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد کرامت رضوی و ستاد دیه کشور در جهت حمایت مادی و معنوی آزادی مادران و زنان معسر زندانی محکوم مالی و جرائم غیرعمد با هدف آزادسازی و کمک به تعالی فردی و اجتماعی آنها پس از آزادی از زندان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی برای ارائه خدمت اجتماعی به نیت حضرت ثامن الائمه حضرت  امام رضا (ع) خبر داد.

وی با اشاره به اینکه با همکاری کانون‌های خدمت رضوی اقدامات شایسته‌ای در راستای آزادی زندانیان نیازمند استان فارس انجام شده است گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 464 زندانی از زندان‌های استان آزاد شده‌اند که از  مجموع این تعداد 437 مددجوی مرد و 27 مددجوی زن آزاد شده‌اند.

محمدحسین استاد آقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی نیز با بیان اینکه هر انسان با ایمانی که در اقدامات خیر خود با حضرت امام رضا (ع) شریک شود احسن الشریک است و خیر و نیکی آن را در دنیا و آخرت خواهد دید گفت: این اقدامات خیر با مشارکت خیرین و به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) در شهر مقدس مشهد ضمن آزادی 137 زندانی زن آغاز شد و با آزادسازی 18 زندانی در شیراز در مجموع 78 نفر در 25 استان کشور آزاد شده‌اند.

کمک 10میلیاردتومانی ستاد اجرایی فرمان امام برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمدمیدان آزادی آماده جشن‌های نیمه شعبان و عید نوروزعفو و آزادی بیش از 500 زندانی توسط رهبر انصارالله یمن

استاد آقا تصریح کرد: با همکاری میان دستگاه قضایی، ستاد دیه و بنیاد برکت رضوی و همچنین مساعدت خیرین نیک‌اندیش و خادم یاران آستان مقدس رضوی و شاهچراغ (ع) شیراز زمینه آزادی 41 نفراز مددجویان زندان‌های استان فارس فراهم شده است.

انتهای پیام/424

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد کرامت رضوی جرائم غیر عمد استان فارس شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس دادگستری میبد، هدف از برگزاری جشن گلریزان را تبین آسیب‌های زندان و زندانی و افرادی به زندان می‌افتند عنوان کرد و گفت: در جشن گلریزان هم فرهنگ ترویج گذشت و ایثار تبین میشود و هم فرصتی است تا به افراد کمک کنیم و آسیب‌ها را کاهش دهیم.


حدادزاده افزود: خوشبختانه به همت خیرین و مردم درطول سال آزادی‌هایی را داریم و خیرین مستمر به ستاد دیه کمک می‌کنند.


وی گفت: امشب هم مبلغ سه میلیارد ریال جمع آوری شد تا به زندانیان کمک کنیم به آغوش گرم خانواده خود بازگردند.

دیگر خبرها

  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند