Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@11:37:04 GMT

استقلال برای داوری دربی سند رو کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۲۱۲۸۰

استقلال برای داوری دربی سند رو کرد

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، پس از پایان دربی، بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس به شدن نسبت به قضاوت مهدی سیدعلی معترض بودند. یحیی گل محمدی اعتقاد داشت که سیاه ترین روز داوری بوده و برخی از بازیکنان این تیم اعلام کردند مسائلی خارج از زمین باعث شکل گیری این نتیجه شده است.

با این وجود، استقلالی ها نیز به داوری مهدی سیدعلی معترض بوده و اعتقاد دارند که داور بازی به سود رقیب سنتی سوت زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه رسمی باشگاه استقلال با انتشار ویدیویی از سه صحنه مشکوک داوری، مدعی شده علاوه بر اعلام نشدن خطای پنالتی به روی یامگا، شرزود تمیروف و فرشاد فرجی باید از زمین مسابقه اخراج می شدند.

استقلالی ها در اطلاعیه خود نوشته اند: طبق رسم دربی‌‌ پایتخت در سال‌های اخیر و گواه کارشناسان داوری؛ یک پنالتی در دقایق ابتدایی مسابقه دیروز به نفع استقلال گرفته نشد، ضربه عمدی شرزود تمیروف مهاجم پرسپولیس به صورت محمد دانشگر در دقیقه ۱۴ نادیده گرفته شد و فرشاد فرجی به دلیل خطای واضح در دقیقه ۷۵ کارت زرد دوم را دریافت نکرد و پرسپولیس ۱۰ نفره نشد!

دو کارت قرمز تعلق نیافته به تیم حریف و یک پنالتی سوخته، مهمترین اشتباهاتی بود که در دربی اخیر رخ داد. اما در کمال تعجب شاهد هستیم که از لحظه ورود سرمربی حریف به زمین مسابقه تا به امروز، حجم بی‌سابقه‌ای از اظهارات توهین‌آمیز و ادعاهای غیرواقعی از سوی مدیرعامل، سرمربی، مربی، کاپیتان و سایر اعضای تیم حریف علیه ارکان مختلف باشگاه استقلال مطرح شده است.

پیرو اطلاعیه فدراسیون فوتبال در روز ۲۰ اسفند، از کمیته محترم صیانت از سلامت مسابقات انتظار داریم که نسبت به این فضاسازی‌ها که تمامی آن بهانه‌های بی‌اساسی است، برخورد قاطعانه‌ای داشته باشد.

باشگاه استقلال با دقت در حال رصد کردن رفتارها و اظهارات انجام شده بعد از مسابقه دیروز است و بی‌تردید پیگری‌های قانونی لازم را در اسرع وقت انجام خواهد داد.

منبع: ورزش3 اخبار مرتبط ۲۲:۵۱:۴۹ استقلال و رکورد پشت رکورد! ۲۲:۳۰:۴۷ پرسپولیس از سه بازیکن استقلال شکایت کرد ۲۲:۲۵:۳۷ تاخیر در تعویض سیدجلال حسینی و گل استقلال ۲۱:۰۵:۳۵ مجیدی: پرسپولیس از تنها موقعیت خود استفاده کرد ۲۰:۵۴:۰۷ کمیته انضباطی جرات ندارد به استقلال حرفی بزند ۲۰:۴۵:۴۴ مهاجم استقلال: باید تمرکزمان را بالا ببریم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو دربی استقلال پرسپولیس داوری فوتبال دربی پایتخت داوری دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد

حیدر سلیمانی درباره دیدار تیم های استقلال و تراکتور صحبت کرد.

طرفداری | حیدر سلیمانی در مورد قضاوت نیمه دوم دیدار تراکتور و استقلال صحبت کرد. 

حیدر سلیمانی به فارس گفت:

در دقیقه ۵۰ جدال عارف آقاسی و مهرداد محمدی برای در اختیار گرفتن توپ با روی زمین افتادن مهاجم استقلال همراه شد و خطایی اتفاق نیفتاد.

وی افزود:

در دقیقه ۶۴ گوستاوو، بازیکن تراکتور با تکل درست و بدون خطا توپ را از مقابل پای مهرداد محمدی خارج کرد و در ادامه مهاجم استقلال با برخورد به پای مدافع کنترل خود را از دست داد. به همین دلیل تصمیم داور برای ادامه بازی درست بود.

کارشناس داوری عنوان کرد:

در دقیقه ۶۵ نیز محمد حسین مرادمند درون محوطه جریمه تراکتور روی زمین افتاد که به دلیل واضح نبودن تصاویر نمی‌توان در مورد این صحنه قاطعانه نظر داد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس