Web Analytics Made Easy - Statcounter



باشگاه استقلال اعلام کرد یک پنالتی این تیم نادیده گرفته شده و 2 بازیکن پرسپولیس در دربی 98 اخراج نشدند.

به گزارش فارس، رسانه باشگاه استقلال نوشت: طبق رسم دربی‌‌ پایتخت در سال‌های اخیر و گواه کارشناسان داوری؛ یک پنالتی در دقایق ابتدایی مسابقه دیروز به نفع استقلال گرفته نشد، ضربه عمدی شرزود تمیروف مهاجم پرسپولیس به صورت محمد دانشگر در دقیقه ۱۴ نادیده گرفته شد و فرشاد فرجی به دلیل خطای واضح در دقیقه ۷۵ کارت زرد دوم را دریافت نکرد و پرسپولیس ۱۰ نفره نشد!

دو کارت قرمز تعلق نیافته به تیم حریف و یک پنالتی سوخته، مهمترین اشتباهاتی بود که در دربی اخیر رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در کمال تعجب شاهد هستیم که از لحظه ورود سرمربی حریف به زمین مسابقه تا به امروز، حجم بی‌سابقه‌ای از اظهارات توهین‌آمیز و ادعاهای غیرواقعی از سوی مدیرعامل، سرمربی، مربی، کاپیتان و سایر اعضای تیم حریف علیه ارکان مختلف باشگاه استقلال مطرح شده است.

پیرو اطلاعیه فدراسیون فوتبال در روز ۲۰ اسفند، از کمیته محترم صیانت از سلامت مسابقات انتظار داریم که نسبت به این فضاسازی‌ها که تمامی آن بهانه‌های بی‌اساسی است، برخورد قاطعانه‌ای داشته باشد.

باشگاه استقلال با دقت در حال رصد کردن رفتارها و اظهارات انجام شده بعد از مسابقه دیروز است و بی‌تردید پیگری‌های قانونی لازم را در اسرع وقت انجام خواهد داد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۱۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بازی‌های جام حذفی در شبی برگزار شد که اغلب بازی‌ها به وقت‌های اضافه رسید و در نهایت آلومینیوم و تراکتور با ضربات پنالتی توانستند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

در ابتدا فریبرز گرامی و محمد قریشی در زدن ضربه پنالتی ناکام ماندند و سپس نوبت به مجید علیاری، ستاره سابق مس رفسنجان، رسید تا رودرروی حسین پورحمیدی، شانس خود را امتحان کند.

دو پنالتی‌زن اول ضربه خود را به سمت راست زدند که گل نشد و پورحمیدی گرفت اما این بار علیاری در تصمیمی عجیب ضربه چیپ را برای گل‌کردن توپ انتخاب کرد که این ضربه ارتفاع بالایی داشت و به تیرک دروازه خورد.

نکته جالب اینکه ارتفاع توپ به حدی بالا بود که که به وسط تیر افقی دروازه خورد و حتی پایین هم نیفتاد و تا نزدیکی محوطه شش قدم پیش رفت تا آب سردی بر پیکر تیم ذوب آهن ریخته شود.

اگرچه بعد از این ذوب آهن یک پنالتی را گل کرد، اما دیگر از دست دادن سه پنالتی اول به منزله حذف این تیم از جام حذفی بود.

دیگر خبرها

  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!
  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏