Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو سال مانده به برگزاری انتخابات سراسری در انگلیس، منابع خبری از احتمال برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور خبر می‌دهند.

به گزارش ایرنا، روزنامه های دیلی میل و تایمز لندن این مطلب را امروز (شنبه) به نقل از منابع آگاه در دفتر نخست وزیری گزارش دادند.

دیلی میل در گزارش خود نوشته است: با وجود اینکه گفته می‌شود بوریس جانسون برای برگزاری انتخابات سراسری حداقل تا سال ۲۰۲۴ منتظر می‌ماند اما به کارکنان دفتر نخست وزیری گفته شده که برای برگزاری انتخابات در اوایل سال آینده میلادی آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می‌افزاید: «دیوید کانزینی» معاون جدید رئیس دفتر نخست وزیر، هفته گذشته جدول زمان‌بندی غافلگیر کننده‌ای را به کارکنان داونینگ استریت ارائه و اعلام کرد که شمارش معکوس تا برگزاری انتخابات آغاز شده و آنها باید آماده باشند.

وی افزود که نخست‌وزیر هنوز به خاطر رسوایی پارتی‌گیت تحت فشار است و بخش قابل توجهی از نمایندگان حزب، خواستار کناره‌گیری وی از قدرت هستند.

این در حالیست که نظرسنجی نشریه انگلیسی«آبزرور» هم نشان می‌دهد میزان محبوبیت بوریس جانسون به پایین‌ترین سطح خود رسیده است. بر اساس این نظرسنجی، میزان محبوبیت بوریس جانسون به منفی ۲۰ رسیده است. میزان محبوبیت جانسون در نظرسنجی قبلی، منفی ۱۸ بود که این مسئله نشان می‌دهد سطح محبوبیت او رو به کاهش بوده است.

طبق قانون، دوره فعالیت پارلمان انگلیس پنج ساله است و از این منظر انتخابات بعدی در ماه «می» سال ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد. نمایندگان انگلیس اخیرا به طرحی رای دادند که دوره فعالیت پارلمان چهار ساله شود. این طرح هفته آینده برای تائید به ملکه انگلیس ارجاع و در صورتی که مورد موافقت قرار گیرد به قانون تبدیل می‌شود.

بوریس جانسون رهبر حزب محافظه کار در انتخابات سال ۲۰۱۹ موفق شد با کسب ۳۶۵ کرسی در پارلمان پیروز شود. اگر طرح جدید به تائید ملکه برسد، احتمال برگزاری انتخابات سراسری در سال آینده میلادی (۲۰۲۳) تقویت می‌شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: برگزاری انتخابات سراسری بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۱۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با یکی از بهترین معلمان رسانه؛ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟

مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی با حضور جمعی از چهره‌های هنری و ورزشی در حال برگزاری است.

به گزارش مهر،این مراسم دقایقی پیش با رسیدن پیکر زنده یاد اسکویی و تلاوت آیاتی از قران کریم رسما آغاز شد.

حمید رضا افتخاری مدیر رادیو صبا، مریم جلالی تهیه کننده، پیمان یوسفی و ... از دیگر حاضران در این مراسم هستند.

علی بخشی زاده معاون صدا با تسلیت به بازماندگان اسکویی بیان کرد: امروز روز سختی برای اهالی رسانه است که یکی از افراد خوشنام و کاربلد را بدرقه می‌کند. اسکویی مردی مهربان، بی ریا و بی تکلف بود.

وی اضافه کرد: او الحق استاد بود و به تمامی جوانان هر آنچه از پروتکل‌های ورزشی می‌دانست آموخته بود، اما متواضعانه مشتاق اطلاعات جدید بود. ما یکی از بهترین معلمان خود را در رسانه از دست دادیم. چه رازی است که یک نفر اینگونه محبوب می‌شود؛ همه شما را به این آیه سوره مریم دلالت می‌دهم که «به درستی کسانی که پاک عمل کردند و پاک نیت بودند خداوند آن‌ها را محبوب قلب‌ها می‌کند» و استاد مصداق این آیه کریمه بود.

بخشی زاده اظهار کرد: او در این شرایط سنی بسیار پرکار بود که حتی گاهی از او می‌خواستیم بیشتر به آموزش بپردازد و استراحت کند، اما اهل استراحت نبود و عاشق این کار بود.

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت درگذشت.

دیگر خبرها

  • آماده برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان هستیم
  • افزایش سرعت سقوط آزاد سوناک بعد از انتخابات محلی انگلیس
  • چلسی - وست هم؛ ترکیب رسمی
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • وداع با یکی از بهترین معلمان رسانه؛ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • صادق خان با کسب سومین دور شهرداری لندن رکوردشکنی کرد
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی
  • نتایج فاجعه بار سوناک و محافظه کاران در انتخابات محلی انگلیس