Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال ملی در روزهای ابتدایی سال جدید با اتفاقات رخ داده، هفته‌هایی پرتغییر و احتمالاً پرهزینه را پیش روی خواهد داشت. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ بی‌تردید یکی از مهم‌ترین اتفاقات فوتبال ایران در سال ۱۴۰۰ و یا حتی شاید در تاریخ مدیریتی فدراسیون فوتبال، اقدام اعضای هیأت رئیسه این نهاد برای عزل موقت و برکناری چند ماهه شهاب‌الدین عزیزی‌خادم از سکان هدایت کشتی فوتبال ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  عملیاتی کردن پروسه عزل که با هدایت شاخص ۲ عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال به ثمر نشست، تاج و تخت موقت فوتبال را در اختیار سیدمیرشاد ماجدی قرار داد تا سرپرست جدید فدراسیون به همراه احسان اصولی‌صفار در نقش سخن‌گو و حسن کامرانی‌فر در سمت دبیرکل، مسئول عبور فوتبال از دوران گذار باشد.   در صورتی که تنها بیش از یک ماه از عزل موقت عزیزی‌خادم گذشته، شنیده‌های واصله از بروز انشقاق و دودستگی بین اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال حکایت دارد. اجرایی شدن برخی تصمیمات اجرایی بدون درخواست نظر از تمام اعضا و ورود فضای فدراسیون فوتبال به تصمیم‌گیری‌های یک یا در نهایت دونفره، صدای برخی از اعضا را در آورده.   البته که تمام علت دودستگی‌ها و ایجاد شکاف به این مسئله مربوط نیست و برخی از اعضای هیأت رئیسه که پیش از جلسه عزل از اعضای هیأت رئیسه درخواست پُست‌های مهمی در رأس فوتبال ملی و باشگاهی را داشته‌اند و به آن تاکنون نرسیده‌اند، مزید بر علت شده تا شاهد غیبت برخی اعضا در جلسات و یا کدورت‌هایی باشیم.   یکی از این دودستگی‌ها و اختلافات فکری به ماجرای دبیرکلی فدراسیون فوتبال باز می‌گردد؛ جایی که حسن کامرانی‌فر پیش از اتفاقات بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به پیشنهاد عزیزی‌خادم و تصویب همین اعضای هیأت رئیسه به این کرسی رسید و حالا یکی از اعضای هیأت رئیسه درصدد اعلام برکناری اوست.   شنیده‌ها از ساختمان محله شیخ‌بهایی از این داستان حکایت دارد که پریا شهریاری، رئیس پیشین دپارتمان فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال توسط این عضو هیأت رئیسه برای کرسی سرپرست دبیرکلی پیشنهاد شده و در صورت اخذ مصوبه هیأت رئیسه، به عنوان جانشین کامرانی‌فر به فوتبال ایران معرفی خواهد شد.   البته این مسائل تمام ماجرا نیست؛ اتفاقاتی هول‌ناک در حال وقوع در پشت پرده هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال است که در صورت قطعی شدن، ضرر هنگفتی را به فدراسیون و مجموعه فوتبال ملی وارد خواهد ساخت. آن هم توسط هیأت رئیسه‌ای که رئیس پیشین را به اتهام ریخت‌وپاش مالی از سمت خود عزل داشته.   در زمان ریاست مهدی تاج بر فدراسیون فوتبال؛ هتل آکادمی مرکز ملی فوتبال برای مدتی طولانی در اختیار عده‌ای خاص قرار داشت که آن تیم بهره‌بردار اجاره ناچیزی به فدراسیون فوتبال پرداخت می‌کردند و عملاً فوتبال ملی همیشه مقروض و بدهکار کسانی بود که قرار بود در خدمتش باشند.   این هتل که طی دوره عزیزی‌خادم با دعوی مفصل حقوقی پس گرفته شد، در دوران ریاست تیم فعلی بر فدراسیون مجدداً در حال واگذاری به همان گروه پیشین قرار گرفته که در زمان مدیریت و بهره‌برداری‌شان از هتل آکادمی به عنوان سرمایه فوتبال ملی و بیت‌المال، آسیب‌هایی فیزیکی را هم به ساختمان وارد ساخته بودند!   در شرایطی که فدراسیون فوتبال ملزم به برگزاری اردوهای پی‌درپی و مختلف برای تیم‌های متفاوت ملی در طول یک سال است، مشخص نیست که اعضای هیأت رئیسه به چه پشتوانه کارشناسی و به چه بررسی‌هایی در حال واگذاری این هتل به همان تیم و وارد کردن شرایط مالی فدراسیون از چاله به چاه هستند.   با این قبیل تناقضات در اظهارات و تصمیمات اعضای هیأت رئیسه، مشخص نیست اگر عزیزی‌خادم را به علت عدم شفافیت و ریخت‌وپاش مالی از ریاست فدراسیون فوتبال عزل کردند، چگونه می‌توانند با شتابی بحث برانگیز و بدون طی روند کارشناسی بهره‌برداری از این سرمایه ملی را مجددا به یک تیم مردود شده پس بدهند. انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال اعضای هیأت رئیسه فوتبال ملی عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی

با حکم عباس اورسجی، صدیقه خادم به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کبدی منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با حکم عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی صدیقه خادم به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان این فدراسیون منصوب شد.

خادم دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی بوده و پیش از این معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان را در کارنامه خود دارد.

پیش از این منصوره ابوجعفری به مدت 3 ماه سرپرست نایب رئیسی کبدی بانوان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری