Web Analytics Made Easy - Statcounter

چین در سال‌های گذشته در زمینه دوربین‌های مداربسته و نظارتی، پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. برند دوربین مداربسته هایک ویژن در کشور چین کار خود را از سال ۲۰۰۱ آغاز کرده و در سال ۲۰۱۶ به پرفروش‌ترین برند دوربین مداربسته در این کشور تبدیل شده است. هم اکنون نیز در اکثر کشورهای جهان دوربین مداربسته را با این برند می‌شناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، هایک ویژن یکی از برندهای برتر صنعت دوربین مداربسته و وسایل امنیتی و نظارتی، است که در تنوع و کیفیت محصول در میان رقبای خود حرف اول را می‌زند.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا در ابتدا معرفی کاملی از محصولات آن ارائه داده، سپس در مورد لیست قیمت‌هایک ویژن صحبت کنیم و در ادامه برخی از معروف‌ترین نمایندگی هایک ویژن را معرفی خواهیم کرد.

معرفی برند چینی هایک ویژن

همان طور که اشاره شد، هایک ویژن یکی از معروف‌ترین برندهای تولید محصولات امنیتی و مداربسته از کشور چین است که در حوزه جهانی به عنوان یکی از برترین صنعت فعالیت خود محسوب می‌شود. هایک ویژن در سال ۲۰۱۶ حدود  ۴/۶ میلیارد دلار فروش داشته است. این رقم برای فروش محصولات مداربسته در دنیا رتبه اول به حساب می‌آید. محصولات این برند قابل استفاده در مکان‌های کوچکی مانند خانه تا کارخانه‌های بزرگ هستند و برای تأمین امنیت خانه، محل کار، مدرسه و هر جای دیگری می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

نکته مهم در مورد برند هایک ویژن این است که این برند محصولات خود را به دوربین‌های مداربسته محدود نکرده و تولیداتی همچون پهباد، ربات‌های هوشمند، ربات‌های حمل بار و… را نیز روانه بازار کرده است.

برند هایک ویژن با هدف تأمین ایمنی بالا، کشف راه‌های‌ نوآورانه، توسعه محصولات خلاقانه و همچنین خلق ارزش پایدار توانسته است که جایگاه خود را به عنوان یکی از برترین برندهای نظارت تصویری و امنیتی تثبیت کند. محصولات هایک ویژن همواره از لحاظ طراحی در میان برند‌های دیگر این حوزه حرف اول را می‌زنند. از جمله محصولات پرفروش این برند می‌توان دوربین‌های آنالوگ توربو، دوربین‌های تحت شبکه، لوازم جانبی نصب آن‌ها و غیره را نام برد.

در ایران نیز شرکت هایک ویژن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید دوربین مداربسته از سال ۸۸ شروع به کار کرده است. فاکتورهایی مانند کیفیت و قیمت مناسب محصولات این برند موجب افزایش محبوبیت محصولات آن در میان مصرف کنندگان شده است. بر این اساس می‌توان گفت که محصولات برند هایک ویژن جزو برترین لوازم امنیتی در ایران و خاورمیانه محسوب می‌شود.

 

هایک ویژن چه محصولاتی تولید می‌کند؟

محصولات هایک ویژن تنها به دوربین‌های مداربسته محدود نمی‌شود و این برند در حوزه امنیت گام‌های بلندی برداشته است. از جمله محصولات پرطرفدار این برند می‌توان به دستگاه ضبط تصویر، پکیج دوربین مداربسته، انواع دوربین‌های توربو اچ دی و همچنین تجهیزات جانبی مورد نیاز برای نصب و اجرای دوربین مداربسته اشاره کرد. در ادامه برخی از مهم‌ترین محصولات هایک ویژن را آورده‌ایم.

دوربین‌ مداربسته IP دوربین‌ مداربسته Turbo HD دوربین‌ مداربسته آنالوگ دوربین‌های اسپید دام دستگاه‌ ضبط تصاویر Turbo HD دستگاه‌ ضبط تصاویر NVR دستگاه‌های ضبط ترکیبی رمزگذار و رمز گشا (Encode, Decoder) کارت‌های رمز گذار و رمز گشای تصاویر سیستم‌های اعلام سرقت اماکن سیستم‌های کنترل تردد پهباد سیستم حمل بار ربات هوشمند لوازم جانبی شامل صفحه کلید، لنز، پایه، آداپتور برق، کاور دوربین و غیره

 

قیمت محصولات هایک ویژن در سال 1401

همان طور که می‌دانید، یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که در هنگام خرید محصول به آن توجه می‌کنیم، قیمت محصول است. محصولات امنیتی هایک ویژن نیز از این قاعده مستثنا نبوده و فاکتور قیمت در خرید و فروش آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. بر اساس لیست قیمت‌هایک ویژن، خوشبختانه این برند از آغاز فعالیت خود همواره روی  تولید و فروش محصولات با کیفیت و ارزان قیمت تمرکز داشته است.

در واقع، محصولات برند هایک ویژن متناسب با کیفیت فوق العاده‌ای که دارند، از قیمت به صرفه‌ای نیز برخوردار هستند. دوربین‌های هایک ویژن بسته به ویژگی‌هایی مختلفی که دارند، بر اساس نوع دوربین، قدرت ضبط دوربین ۱ مگا پیکسل، ۲ مگا پیکسل، ۳ یا ۵ مگا پیکسلی، قابلیت دید در شب دوربین، پشتیبانی از ضبط صدا و غیره تقسیم بندی شده و بسته به برخورداری از هر کدام از این ویژگی‌ها قیمت‌های متفاوتی می‌توانند داشته باشند. در ادامه چند مورد از لیست قیمت هایک ویژن برای برخی از محصولات دسته بندی شده این برند را آورده‌ایم. لازم به ذکر است که با توجه به طیف گسترده محصولات و تنوع در لیست قیمت‌ هایک ویژن بهتر است  برای مشاهده لیست کامل قیمت محصولات این برند به صفحه لیست قیمت‌ هایک ویژن (https://hikvision-cctv.com/قیمت-دوربین-مدار-بسته-هایک-ویژن/) مراجعه کنید.

نام

قیمت

ان وی آر هایک ویژن مدل DS-7104NI-Q1/4P/M

۳,۲۷۵,۰۰۰ تومان

ان وی ار شبکه هایک ویژن مدل DS-7104NI-Q1/M

۲,۲۳۵,۰۰۰ تومان

ان وی آر هایک ویژن مدل DS-7108NI-Q1/8P/M

۴,۷۶۲,۰۰۰ تومان

ان وی ار هایک ویژن مدل DS-7108NI-Q1/M

۲,۹۳۸,۰۰۰ تومان

دی وی آر هایک ویژن مدل DS-7204HGHI-SH

۴۵۵,۰۰۰ تومان

دی وی آر هایک ویژن مدل DS-7116HQHI-K1

۶,۱۷۷,۰۰۰ تومان

دی وی آر هایک ویژن مدل DS-7108HQHI-K1

۳,۶۸۴,۰۰۰ تومان

دی وی آر هایک ویژن مدل DS-7216HQHI-K1/ECO

۶,۵۴۶,۰۰۰ تومان

دی وی آر هایک ویژن مدل DS-7208HQHI-K1/ECO

۳,۸۰۲,۰۰۰ تومان

دی وی آر هایک ویژن مدل DS-7208HGHI-F1

۳,۱۴۳,۰۰۰ تومان

دی وی آر هایک ویژن مدل DS-7216HGHI-K1

۳,۷۴۸,۰۰۰ تومان

دوربین ‌هایک ویژن مدل DS-2CD2T63G0-I8

۵,۷۶۸,۰۰۰ تومان

دوربین مداربسته تحت شبکه DS-2CD1043G0-I

۲,۹۴۴,۰۰۰ تومان

دوربین تحت شبکه مدل DS-2CD1047G0-L

۴,۲۳۷,۰۰۰ تومان

دوربین‌ هایک ویژن مدل DS-2CD1623G0-I

۴,۷۲۰,۰۰۰ تومان

دوربین تحت شبکه هایک ویژن DS-2CD2023G0-I

۳,۷۷۴,۰۰۰ تومان

دوربین تحت شبکه هایک ویژن DS-2CD2042WD-I

۲,۷۸۷,۶۰۰ تومان

دوربین تحت شبکه هایک ویژن DS-2CD2043G0-I

۴,۶۴۴,۰۰۰ تومان

بولت تحت شبکه DS-2CD2063G0-I

۴,۷۷۷,۰۰۰ تومان

دوربین تحت شبکه هایک ویژن DS-2CD2120F-I

۲,۰۰۲,۸۰۰ تومان

دام تحت شبکه DS-2CD2143G0-IS

۴,۴۱۰,۰۰۰ تومان

دوربین تحت شبکه هایک ویژن DS-2CD2152F-IS

۴,۳۶۰,۰۰۰ تومان

دام تحت شبکه DS-2CD2183G0-IS

۵,۶۰۰,۰۰۰ تومان

دوربین تحت شبکه هایک ویژن DS-2CD2322WD-I

۳,۷۷۴,۰۰۰ تومان

دام تحت شبکه DS-2CD2332-I

۶۹۳,۰۰۰ تومان

 

نمایندگی معتبر هایک ویژن 

نمایندگی هایک ویژن در ایران را مجموعه‌های بسیاری بر عهده دارند. همان طور که اشاره شد، این برند از سال ۸۸ در ایران فعالیت خود را آغاز کرده و به یکی از محبوب‌ترین برندهای فروش لوازم امنیتی در کشورمان تبدیل شده است. نمایندگی هایک ویژن در ایران محصولات این برند را با بهترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. این نمایندگی‌ها خدمات پس از فروش مناسبی برای مشتریان داشته و از ابتدای مسیر خرید دوربین‌های مداربسته هایک ویژن تا پایان راه همراه آنان می‌باشند. کارشناسان نمایندگی‌های هایک ویژن با ارائه راهنمایی‌های لازم به مشتریان کمک می‌کنند تا بهترین محصول را متناسب با نیازشان انتخاب کرده و تیم فنی هایک ویژن نیز خدمات لازم برای نصب محصولات را ارائه می‌دهند.

 

نمایندگی هایک ویژن در ایران شرکت پرشیا سیستم می‌باشد. این شرکت لیست کاملی از محصولات هایک ویژن از جمله دوربین ‌هایک ویژن ip، دوربین Turbo hd، دستگاه‌های dvr و همچنین nvr، کابل‌های شبکه و سوئیچ‌های شبکه را در ایران به فروش می‌رساند. از سوی دیگر قیمت محصولاتی که این شرکت ارائه می‌دهد، در مقایسه با سایر نمایندگی‌های هایک ویژن بسیار مناسب‌تر است. همچنین این شرکت پس از فروش محصولات هایک ویژن گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی را به مشتریان ارائه می‌دهد. از این نظر، نمایندگی پرشیا سیستم خیال مصرف کنندگان را در رابطه با تأمین محصول، خدمات پس از فروش مناسب و همچنین قیمت مناسب محصول راحت کرده است.

برای اطلاعات بیشتر به سایت هایک ویژن مراجعه کنید.

آدرس نمایندگی هایک ویژن در تهران: میدان آرژانتین، خیابان خالد اسلامبولی، خیابان چهاردهم، نبش هشتم، پلاک ۳۶

شماره اصلی نمایندگی هایک ویژن: 02154871000

ایمیل شرکت هایک ویژن: info{@}ddcpersia.com

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: دوربین های مداربسته نمایندگی هایک ویژن محصولات هایک ویژن محصولات این برند دوربین مداربسته برند هایک ویژن هایک ویژن نمایندگی ها قیمت محصول پس از فروش تحت شبکه DS لیست قیمت ترین برند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟

تین نیوز

همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران، یکی از شهرهای باستانی کشور است که در دامنه های کوه الوند قرار دارد. افراد علاقه مند به جاذبه های تاریخی و طبیعی، شهر زیبای همدان را برای مسافرت انتخاب می کنند.

ایستگاه راه آهن همدان کجاست؟

همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران، یکی از شهرهای باستانی کشور است که در دامنه های کوه الوند قرار دارد. افراد علاقه مند به جاذبه های تاریخی و طبیعی، شهر زیبای همدان را برای مسافرت انتخاب می کنند. با افتتاح ایستگاه راه آهن همدان در سال ۱۳۹۶ مسیر ریلی همدان به مشهد به یکی از پر ترددترین مسیرهای ریلی کشور تبدیل شده است. هرسال تعداد زیادی از مردم همدان با خرید بلیط قطار همدان مشهد به پایتخت معنوی ایران سفر می کنند. در این مطلب، قصد داریم درباره محل قرار گرفتن ایستگاه راه آهن همدان و امکانات موجود در آن صحبت کنیم.

 

ایستگاه راه آهن همدان به عنوان ایستگاه مرکزی راه آهن غرب کشور در ۱۲کیلومتری میدان امام در مرکز شهر همدان و در نزدیکی روستایی به نام رباط شورین قرار دارد. این ایستگاه نوپا که در زمینی به مساحت ۱۱ هزار و ۳۱۲ مترمربع ساخته شده است، در ۱۸ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ با حضور حسن روحانی، رئیس جمهور وقت ایران، افتتاح شد. با توجه به فاصله زیاد ایستگاه راه آهن همدان با مرکز این شهر، در آینده قرار است این ایستگاه مسافربری به داخل شهر همدان انتقال پیدا کند و ایستگاه فعلی به عنوان ایستگاه باربری مورد استفاده قرار بگیرد. مسافرانی که بعد از اعلام تاریخ فروش بلیط قطار اقدام به خرید بلیط قطار همدان مشهد می کنند، باید قبل از حرکت قطار خود را به ایستگاه راه آهن همدان برسانند.

ایستگاه راه آهن همدان از چه ساختمان هایی تشکیل شده است؟

ایستگاه راه آهن همدان دارای زیربنای وسیع و بزرگی است و از ساختمان های مختلفی تشکیل شده است. ساختمان های موجود در ایستگاه راه آهن همدان عبارت اند از:

ساختمان اصلی ترمینال مسافربری ساختمان نگهبانی ساختمان نمازخانه ساختمان پلیس ساختمان پست برق ساختمان منبع زمینی آب ۱۰۰۰مترمکعبی ساختمان خوابگاه لوکوموتیوران ها ساختمان علائم و ارتباطات ساختمان دپوی تعمیرات ساختمان منابع سوخت و سکوی سوخت گیری قطارها ساختمان سالن اصلی، اداری و خدماتی ساختمان تاسیسات ساختمان فضای سرپوشیده اطراف ساختمان

مالک ایستگاه راه آهن همدان، وزارت راه و شهرسازی و گرداننده آن، راه آهن جمهوری اسلامی ایران است.

در ایستگاه راه آهن همدان امکانات رفاهی خوبی در اختیار مسافران قرار دارد. فرقی نمی کند که ساکن همدان باشید و بعد از اعلام پیش فروش بلیط قطار و خرید آنلاین بلیط قطار همدان مشهد به ایستگاه راه آهن بروید تا عازم مشهد شوید یا از شهرهای دیگر با قطار به همدان سفر کنید؛ در هر حال، می توانید از امکانات رفاهی موجود در ایستگاه راه آهن همدان استفاده کنید. از امکانات رفاهی موجود در این ایستگاه مسافربری می توان به مواردی مانند نمازخانه، سرویس بهداشتی، باجه فروش بلیط، تلفن عمومی، بوفه فروش خوراکی، دستگاه خودپرداز، سکوهای سوارشدن یا پیاده شدن مسافران از قطار، پارکینگ و … اشاره کرد. وجود پارکینگ در این ایستگاه یکی از مهم ترین امکانات رفاهی است. تمام ایستگاه های راه آهن باید دارای پارکینگ باشند؛ اما با توجه به دور بودن و فاصله زیاد ایستگاه راه آهن همدان با مرکز این شهر وجود پارکینگ در آن اهمیت بیشتری دارد. پارکینگ این ایستگاه در ابتدای خروجی آن واقع شده است.

 

راه های دسترسی به ایستگاه راه آهن همدان کدام اند؟

با توجه به زیاد بودن فاصله ایستگاه راه آهن همدان از مرکز این شهر، مسافران برای دسترسی به این ایستگاه باید از خطوط تاکسیرانی استفاده کنند. به مسافران همدانی که سفر با قطار را انتخاب می کنند، پیشنهاد می کنیم که برای رفتن به ایستگاه راه آهن این شهر از تاکسی های اینترنتی کمک بگیرند و قبل از حرکت، قطار خود را به جاده رباط شورین برسانند. برخلاف هواپیماها که گاهی پروازشان با تأخیر همراه است، قطارها تاخیری ندارند و درست در زمان مشخص شده در بلیط قطار، حرکت خود را در مسیر ریلی مورد نظر آغاز می کنند؛ بنابراین، در صورت دیر رسیدن مسافران به ایستگاه راه آهن، ممکن است از قطار جا بمانند. به تمام مسافران خطوط ریلی کشور توصیه می شود که حداقل نیم ساعت قبل از حرکت قطار، در ایستگاه راه آهن شهر مبدأ حضور داشته باشند.

در مسیر ریلی بین همدان و مشهد قطار از چه شهرهایی عبور می کند؟

مسافت مسیر ریلی همدان-مشهد ۱۲۰۵ کیلومتر و قطارهای معمولی آن را در حدود ۱۶ ساعت طی می کنند. قطار بعد از خروج از ایستگاه راه آهن همدان به ایستگاه ساوه می رسد. این ایستگاه نیز جزو ایستگاه های نوپای ایران است و در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده است.

قطار بعد از ایستگاه ساوه در ایستگاه راه آهن تهران توقف می کند و بعد از تهران به سمنان می رسد. شاهرود و نیشابور شهرهای بعدی هستند که قطار همدان به مشهد در آن ها نیز توقف می کند و درنهایت در ایستگاه راه آهن شهر مقصد، مسافران از قطار پیاده می شوند. در طول این سفر ۱۶ساعته، مسافران می توانند از تماشای مناظر مسیر ریلی لذت ببرند، در کوپه های قطار استراحت کنند یا بخوابند و از امکانات رفاهی ارائه شده در قطار استفاده کنند.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • شگفتی هیات‌های تجاری قطر و ترکیه از توانمندی صادراتی دانش بنیانها
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو