Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان عباس پور در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت میوه تنظیم بازار ویژه شب عید مردم، تاکید کرد: در قالب طرح میوه عیدانه تعاون روستایی برای تأمین نیاز مردم استان سمنان در ایام نوروز و بر حسب تجربیات سال‌های قبل اقدام به خرید و تأمین ۵۰۰ تن پرتغال کرده است.

وی با بیان اینکه ذخیره سازی ۵۰۰ تن پرتقال و ۲۶۵ تن سیب زرد و قرمز هم اکنون در سراسر استان سمنان صورت گرفته و کمبودی از لحاظ توزیع میوه بین مردم نداریم، ابراز کرد: امسال با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار به جز در مرکز شهرستان‌ها، در بخش‌ها و دهستان‌ها بزرگ هم توزیع میوه دولتی صورت می‌گیرد تا تنها میوه تنظیم بازار بین همه مردم استان توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز توزیع با راه اندازی غرفه‌ها

مدیرکل تعاون روستایی استان سمنان با بیان اینکه مجموعاً با جانمایی که از سوی ستادهای تنظیم بازار شهرستان‌های استان صورت گرفته ۱۴۲ غرفه برای توزیع میوه بین مردم انتخاب شده است، ابراز کرد: میوه مورد نیاز مردم خوشبختانه تزریق و از لحاظ کیفیت و کمیت مشکلی نخواهیم داشت.

عباس پور با بیان اینکه تمام غرفه دارانی که رسالت توزیع میوه دولتی را در استان سمنان بر عهده دارند باید هر کیلوگرم پرتقال را با قیمت ۱۰ هزار تومان، عرضه کنند، ابراز کرد: این قیمت در تمام استان یکسان خواهد بود.

وی با بیان اینکه قیمت مصوب برای عرضه سیب زرد ۱۳ هزار تومان و سیب قرمز ۱۱ تومان تعیین شده است، ابراز کرد: خوشبختانه گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد که در همین دو روز گذشته غرفه‌های توزیع میوه در سراسر استان راه اندازی شده و کم کم مردم برای تهیه مایحتاج میوه شب خودشان مراجعه می‌کنند همچنین به غرفه داران رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و مسائل بهداشتی گوشزد شده است.

کد خبر 5450727

منبع: مهر

کلیدواژه: احسان عباس پور تعاون روستایی استان سمنان تنظیم بازار میوه شب عید بوشهر حوادث چهارشنبه سوری کرمانشاه نوروز ویروس کرونا نیمه شعبان آیت الله علوی گرگانی سفرهای نوروزی گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه نوروز 1401 بارش برف چهارشنبه آخر سال استان سمنان تنظیم بازار توزیع میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۲۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق هرمزگان، محمد کریمی در بازدید از خسارت‌های ناشی از طوفان و تندباد در زیر ساخت‌های آسیب دیده برق در جزیره قشم اظهار داشت: این خسارت‌ها به میزان افزون بر ۸۹ میلیارد تومان در حال ترمیم و جبران است.

وی بر لزوم جبران خسارت‌ها در کوتاه مدت تاکید کرد و با بیان اینکه بیش از ۵۵ میلیارد تومان از این خسارت‌ها در جزیره قشم بر جای مانده است افزود: از همه ظرفیت‌های قانونی برای تأمین و توزیع بهینه برق در جزیره قشم بهره‌گیری می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، با تشریح خدمات انجام شده در جزیره قشم ادامه داد: طول خطوط توزیع برق خسارت دیده در این جزیره حدود ۲۴ کیلومتر و تعداد تیرهای فشار متوسط و فشار ضعیف ۳۵۳ عدد بوده است، ۲ دستگاه ترانس نیز در حوادث تند باد و توفان خسارت دیدند که نیروهای عملیاتی این شرکت به سرعت نسبت به رفع خرابی‌ها اقدام کردند.

کریمی با اشاره به اینکه در شرایط بحرانی همه پیمانکاران و نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان پای کار بودند ادامه داد: ترمیم و بازسازی شبکه‌های آسیب دیده از سیل خصوصاً در قشم و لنگه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

کد خبر 6097350

دیگر خبرها

  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ توزیع نقشه جانمایی غرفه‌ها از فردا
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • داغ مستاجرها تازه می شود؛ اجاره هایی که چند برابر می شود/ طنز حق مسکن ۹۰۰ تومانی کارگران!
  • جهش تولید با رفع دغدغه معیشت کارگران محقق می‌شود