Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@11:46:59 GMT

به آینده امیدوار هستیم/ از همه موانع عبور خواهیم کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۲۲۳۹۶

به آینده امیدوار هستیم/ از همه موانع عبور خواهیم کرد

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: به آینده امیدوار هستیم و از همه موانع عبور خواهیم کرد.

عباس گودرزی در آیین بهره‌برداری از فاز اول کارخانه شیرخشک بروجرد که امروز ۲۹ اسفندماه برگزار شد، اظهار کرد: به آینده امیدوار هستیم. علی‌رغم تلاش‌هایی که دشمنان می‌کنند و می‌گفتند که ایران چهلمین سالگرد انقلاب را نخواهند دید اما دیدیم که انقلاب به بن بست نرسید و چهل سالگی انقلاب را دیدیم و از همه موانع عبور خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امروز امیدبخشی وظیفه همه ما است و ناامیدی بستر تمام شکست‌ها است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: هر مدیری باید در حوزه خود ظرفیت‌های دست نخورده خود را پیدا کند و اینجا مصداق‌هایی است که از آن غافل شده بودیم.

گودرزی بیان کرد: این پروژه بعد از بیش از ۳۰ سال احیاء شده و با پیگیری‌های مستمر این پروژه به یک ظرفیت برای شهرستان، استان و کشور تبدیل شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم شاهد برداشتن گام‌های بعدی باشیم و مجموعه اقدامات باعث امیدبخشی در بین مردم باشد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس عنوان کرد: امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بازدیدی از بیمارستان کوثر انجام خواهد شد که در سال ۱۴۰۱ شاهد بهره‌برداری آن خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها مجلس شورای اسلامی اشترینان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: شوراها یکی از کلیدی‌ترین بخش‌ها در کمک به بالندگی شهر و روستا هستند.

مسلم مرادی امروز (دهم اردیبهشت‌ ماه) در مراسم تقدیر از اعضای شوراهای اسلامی شهرهای بروجرد، اشترینان و ونایی که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شوراها در شهر و روستا، اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: شوراها برخاسته از مردم‌سالار دینی هستند و در این راستا باید کار مردم را در اولویت قرار داد و دغدغه‌های آنها تبدیل به مصوبه و اجرا شوند.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه نقش شوراها در پیشبرد امور شهرها و روستاها بسیار مهم و با اهمیت است، افزود: مصوبات شورا باید قوی و برای رفع مشکل باشد تا گرهی از مشکلات باز کند.

مرادی بیان کرد: شوراهای اسلامی باید در راستای نظارت کافی و لازم بر عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای پیشبرد اهداف مد نظر و رسیدن به سطح مطلوب توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه شوراها از ظرفیت افراد نخبه و صاحب‌ نظر برای پیشبرد اهداف استفاده کنند، گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا همواره یکی از کلیدی‌ترین بخش‌ها در کمک به بالندگی و آبادانی هر شهر یا روستا هستند.

معاون استاندار لرستان اضافه کرد: شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم، با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی است.

در این مراسم، از اعضای شورای اسلامی شهرهای بروجرد، ونایی، اشترینان، سرهنگ خوانساری و سرباز وظیفه‌ای که هفته گذشته به زنانی که در خیابان خودروی آنها دچار مشکل شده بود، کمک کردند و پاکبانی که در بارندگی‌های اخیر جان چند حیوان را نجات داد، تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان