Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: برای برقراری ثبات امنیت در جغرافیای خلیج فارس و تنگه هرمز با هیچ کس تسامح نمی‌کنیم.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در جمع برخی مسؤولین و فرماندهان مناطق و پایگاه‌های مستقل نیرو دریایی سپاه با تبریک سالروز میلاد با سعادت امام زمان حضرت بقیة الله الأعظم (عج) و شکر توفیق پاسداری، اظهار کرد: رزمنده جهادی و انقلابی در هر زمان و مکان موظف است و تکلیف دارد تا آخرین نفس برای دفاع همه جانبه از منافع و منابع نظام مقدس جمهوری اسلامی مجاهدت نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه با هوشیاری و بیداری کامل، تحرکات دشمنش را رصد کند. دفاع ما یک دفاع هجومی است و برای دفاع، اگر حرکت تهدیدآمیزی از دشمنان انقلاب سربزند، مبدأ آن تهدید را نابود می‌کنیم.

وی با بیان این‌که «دشمنان همیشه به دنبال فتنه انگیزی و ضربه زدن هستند» خاطرنشان کرد: ما بدون این‌که گرفتار غرور و غفلت شویم، باید همواره آمادگی و توان رزمی خود را بالا ببریم تا از حریم حرم جمهوری اسلامی با صلابت حفاظت و صیانت کنیم. ما با امام و شهدا پیمان بسته‌ایم تا آخرین نفس پای علم اسلام و دین خدا می‌مانیم و در کنار ملت عزیزمان در مسیر گام دوم انقلاب مصمم‌تر از همیشه برای تحقق تمدن نوین اسلامی و آماده سازی برای طلوع خورشید ولایت عظمی حضرت بقیة الله (ارواحنا فداه) در مسیر ولایت بمانیم.

وی تاکید کرد: همه رزمندگان و فرماندهان در نیروی دریایی سپاه از ستاد فرماندهی گرفته تا آخرین رده عملیاتی، صحنه رویارویی را خوب ارزیابی کنند، با چشمان بیدار تحرکات دشمن را رصد و لحظه‌ای از عداوت دشمن غافل نشوند. بحمدلله با توکل بر خدا بعد از هشتمین مرحله الحاق تجهیزات تخصصی زیرسطحی، شناور‌های تندرو و تجهیزات پهپادی سطح اشراف هوشمند بر خلیج فارس، تنگه هرمز و شمال اقیانوس هند ارتقا و ارتفاع پیدا کرده و دشمن غدار لحظه‌ای خواب راحت نخواهد داشت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تأکید بر حفظ امنیت پایدار در پهنای خلیج فارس و تنگه هرمز یادآور شد: همیشه اعلام کردیم تأمین امنیت خلیج فارس بر عهده کشور‌های منطقه است و بیگانگان باید زودتر این منطقه را ترک کنند، وجود وحدت بین کشور‌های اسلامی منطقه، نشان دهنده ثبات امنیت پایدار است که خط قرمز ما است و برای برقراری ثبات امنیت در جغرافیای خلیج فارس و تنگه هرمز با هیچ کس تسامح نمی‌کنیم و اگر کسی بخواهد نقشه شومی یا فتنه‌ای برای خدشه به امنیت کشورمان طراحی کند تار و پود آن نقشه شوم را از هم گسسته و متلاشی می‌کنیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: نیروی دریایی سپاه سردار تنگسیری دریایی سپاه خلیج فارس تنگه هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، در پایان مسابقات هندبال پنج نفره بانوان کیش تیم‌های خلیج فارس، المپیک و موج‌های خروشان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

این مسابقات در سالن چند منظوره دهکده ورزشی المپیک برگزار شد.

دیگر خبرها

  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۱۵ اردیبهشت