Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@16:25:54 GMT

ابرپروژه جنگل‌کاری مالت آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۲۲۸۴۹

ابرپروژه جنگل‌کاری مالت آغاز شد

کشور مالت یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های سبزسازی را آغاز کرده است که بر اساس آن ۵۰ هزار درخت جدید کاشته می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، وزارت انرژی و توسعه پایدار مالت از راه اندازی یک پروژه بزرگ جنگل‌کاری خبر داد که پارک ملی متروکه منطقه 《این وادار》 را به یکی از بزرگ‌ترین ریه‌های سبز این کشور تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر گزارش‌ها، این وزارت‌خانه طی پنج سال، ۲۰ میلیون یورو برای این طرح سرمایه گذاری خواهد کرد و پارک ۳۱۵ هزار متر مربعی 《مرسسکلا》 را با کاشت ۵۰ هزار درخت به یک منطقه سبز تبدیل خواهد کرد.

مالت در حال حاضر انجام کارهای مقدماتی، پاکسازی پارک و تنظیم برنامه مدیریت پروژه را آغاز کرده است. مدیر کل پارک مالتا، آدریان آتارد در این رابطه گفته است که سازمان باید این طرح را تا پایان ماه تکمیل کند. به گفته آتارد، این پروژه سبز به احیای زمین و تقویت تنوع زیستی منطقه کمک می‌کند.

وزارت انرژی و توسعه پایدار این کشور در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که کمیته راهبری را مسئول پیشبرد پروژه تعیین کرده است. گزارش شده است که این کمیته متشکل از نمایندگان سازمان‌های مختلف از جمله پارک‌های مالت، هیئت حاکمیت 《این وادار》 و بخش کشاورزی است. این اعضا با هم برای ایجاد یک استراتژی واحد برای پروژه، تعیین اهداف و اطمینان از برآورده شدن به موقع آن‌ها تلاش خواهند کرد.

رئیس هیئت حاکمیت این وادار، استیو بورگ، پیشرفت پروژه را مورد بحث قرار داد و اعلام کرد که اهداف مهم قبلاً محقق شده است. وی با بیان مثال‌های عینی از کارهای انجام شده برای آماده‌سازی پروژه، به تقویت نظارت دوربین مداربسته و نظافت ساحل اشاره کرد. به گفته دکتر بورگ، این اقدامات بازدیدکنندگان بیشتری را به پارکی که قبلاً نادیده گرفته شده بود، جذب کرده است.

وزیر انرژی و توسعه پایدار مالت گفت: 《این یک پروژه، بلندپروازانه اما قابل اجرا است و ما شاهد اتمام آن خواهیم بود. ما می‌خواهیم که این پارک برای همه از جمله خانواده‌ها و جوانانی که برای بازدید از آن می‌آیند، قابل دسترس باشد.》

کد خبر 561368

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کشور مالت جنگل کاری شهرهای جهان مالتا درختکاری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد

مراسم کلنگ‌زنی آغاز احداث پروژه عمرانی کمربندی فجر به میدان نور (پیام نور) و شهرک کارمندان، توسط شهرداری مهاباد به طول سه کیلومتر و ۲۰۰ متر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل شوراهای اسلامی، امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ مراسم کلنگ‌زنی احداث پروژه عمرانی کمربندی فجر به میدان نور (پیام نور) و شهرک کارمندان، توسط شهرداری مهاباد امروز صبح با حضور مسئولان شهری و شهرستانی شروع و کلنگ‌زنی شد.

اجرای این پروژەی مهم عمرانی و ترافیکی در راستای تسهیل در تردد شهروندان با هدایت به مسیرهای احداثی توسط شهرداری مهاباد حائز اهمیت است که یکی از شیوه های موثر برای حل مشکل ترافیک در شهر مهاباد ایجاد رینگ ارتباطی در دسترسی به مناطق مختلف شهر است که با اقدامات اخیر مدیریت شهری در احداث چندین کمربندی دسترسی این مشکل حل خواهد شد.

احداث این کمربندی از آپارتمانهای ٤٨٠ واحدی فجر آغاز و تا میدان جدیدالاحداث در بالادست شهرک فجر به طول ۷۰۰ متر ادامه خواهد داشت و از محل میدان احداثی به طرف میدان نور (پیام نور) به طول هزار متر خواهد بود که شهرک فجر و سیدآباد را به منطقه بهارستان وصل می کند.

همچنین از محل میدان احداثی بالادست شهرک فجر بە طرف شهرک کارمندان به طول هزار و ۵۰۰ متر خواهد بود که مناطق شرقی شهر از جمله بهارستان، شهرک فجر، سیدآباد و زمین‌های شهرداری را به کوی دانش در شهرک کارمندان متصل خواهد کرد.

کد خبر 749492

دیگر خبرها

  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • آغاز برنج‌کاری در گیلان