Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:06:07 GMT

بازارچه های فروش صنایع‌دستی موجب رونق گردشگری می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۲۳۰۵۴

بازارچه های فروش صنایع‌دستی موجب رونق گردشگری می شود

به‌گزارش  ایرنا ، امید احمدی روز یکشنبه باحضور در محل برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی نوروزی ومحل های تعیین شده خدمات نوروزی به مسافران در شهرستان رباط‌کریم گفت: حمایت از  تولید کنندگان صنایع‌دستی می تواند  گردشگری  وبخش اقتصاد شهرستان را رونق دهد.  

وی افزود: یکی از اهداف مسافرت گردشگران نوروزی  خرید تولیدات صنایع‌دستی  و بازدید ازمراکز تاریخی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رباط کریم  بیان داشت :ایجاد بازارچه صنایع‌دستی علاوه بر ایجاد اشتغال  موجب رونق گردشگری وبازدید از مناطق تاریخی شهرستان می شود.  

احمدی افزود : شهرستان رباط‌کریم دارای چندین مرکز تاریخی است که مهمترین آن کاروانسرای حاج کمال که دارای ثبت ملی است.  

فرماندار رباط کریم در ادامه به اسکان مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات واسکان مسافران نوروزی در شهرستان رباط‌کریم از  سوی تمام ارگانهای خدمات رسان  آماده شده  واعضای ستاد بحران و نیروهای درمانی و بهداشتی هم به محل اسکان مسافران سرکشی و نظارت  می کنند.

امید احمدی فرماندار رباط کریم همچنین در ادامه از پایگاه نوروزی هلال احمر در اتوبان تهران ساوه و ورودی های شهر بازدید کرد.

وی افزود : اقدامات و فعالیت های مؤثر جمعیت هلال احمر به عنوان یکی از دستگاه های متولی در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، موجب جلب اعتماد و رضایت تمامی اقشارمردم نسبت به این حوزه خدمت رسان گردیده است.

فرماندار رباط‌کریم با تبریک سال جدید و خداقوت به تمامی کسانی که به صورت شبانه روزی در طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در شهرستان مشغول به خدمت هستندبیان داشت :امیدوارم با تلاش و همت همگان همراه با مشارکت هرچه بیشتر مردم شهرستان رباط کریم شاهد آسایش مسافران و خدمتگزاری مطلوب‌ هلال احمر باشیم.

همچنین فرماندار رباط‌کریم با امضا دفتر یادبود جمعیت هلال احمر آرزوی سال خوب همراه با موفقیت وسلامتی به کلیه تلاشگران و خدمت گزاران هلال احمر بخصوص شهرستان رباط کریم کرد.  

برچسب‌ها ایرنا رباط کریم هلال احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا رباط کریم هلال احمر ایرنا رباط کریم هلال احمر فرماندار رباط کریم شهرستان رباط کریم صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نقی کریمی، رئیس شورا و ساسان ابراهیم‌زاده، عضو شورای شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.   این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

دیگر خبرها

  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • ثبت جشنواره «گل محمدی و گلاب» شهابیه خمین در تقویم ملی
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • افتتاح هتل در ارومیه