Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیرکل صدا و سیما ی مرکز ایلام گفت‌: برنامه‌های متنوع،شاد و امیدآفرین رسانه استانی مرکز ایلام ،مخاطبان این شبکه را به ماندن پای گیرنده های منازل خود  و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ایام کرونا،ترغیب می‌کند.

«محمد بازوند» با بیان اینکه  رسانه استانی با دست پُر و خلق لحظات شاد و فرح بخش، میهمان  مخاطبان شبکه استانی مرکز ایلام در ایام نوروز ۱۴۰۱است ،اظهار کرد: معاونت سیمای مرکز ایلام  باویژه برنامه زنده تحویل سال  به مدت  ۱۸۰ دقیقه شامل آیتم های متنوع مانند نمایش طنز ، شعر و سرود محلی ، رسم و رسوم نوروز در ایلام و حضور میهمانان مختلف در استودیوی سیمای مرکز ایلام و همچنین ویژه برنامه هایی نظیر  جنگ شبانه وهارانه ، بنه مال،قاصدک ، کافه چمدان ( جوان ) ، برنامه صبحگاهی روژنا ، پسران بلوط  و دختران بلوط ( نوجوان ) ، ویژه برنامه راهیان  نور  و سریال هایی از جمله سریال کمدی در دست ساخت (حرفه ای ها) و مستند های فاخر تولید مرکز ایلام مانند مستند های ایلام شناسی و فیلم های سینمایی ایرانی شاد از قبیل نون خ ، نوروز رنگی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از   روز اول فروردین ماه به صورت ۲۴ ساعته مخاطبان تلویزیون ایلام را همراهی می کند.

 وی  به برنامه های شنیدنی رادیو ایلام در ایام نوروز ۱۴۰۱پرداخت و گفت :عوامل پر تلاش رادیو  ایلام از اول فروردین ۱۴۰۱به مدت ۱۵ روز با ویژه برنامه هایی از جمله ویژه برنامه ۱۸۰ دقیقه ای ماهی قرمز ویژه تحویل سال، ویژه برنامه  عید ی ما در روز عید نوروز، ویژه برنامه بهارانه ،ویژه برنامه وهار ایلام ، جنگ وهار همدلی ،تولید ۱۴ بسته کوتاه صوتی ۱۰ دقیقه ای مزه های محلی ، تولید  و پخش بسته های کوتاه بازی های بومی و محلی از مناطق مختلف استان و پخش موسیقی های شاد و شنیدنی میهمان مخاطبان رادیو  ایلام هستند. 
 بازوند به تلاش همکاران معاونت خبر هم پرداخت  وگفت : تولید و پخش گزارش از  مکان های دیدنی و طبیعی استان ،معرفی آثار تاریخی ، طبیعی و توریستی ، گزارش از مناطق عملیاتی دفاع مقدس و کاروان های راهیان نور، گزارش شعار سال ، ارتباط زنده تصویری با گزارشگران و مسئولان در ایام نوروز... از جمله این فعالیت هاست .
مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام همچنین به تدارک ویژه معاونت فضا ی مجازی مرکز و حضور گسترده در شبکه های اجتماعی اشاره کرد و افزود :پویش زیبایی ها ی استان ، معرفی ظرفیت های طبیعی و تاریخی استان ، عکس نوشت و پوستر ، موشن گرافی شعار سال و... حاصل تدارک گسترده این معاونت در ایام نوروز ۱۴۰۱است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه ایلام نوروز 1401 سیمای مرکز ایلام ی مرکز ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم، همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز علمی کاربردی هلال احمر قم با حضور خانم دکتر مهریزی رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال ایران، امامیان معاون آموزش و برنامه ریزی سازمان امداد و نجات، بهرامی مدیر عامل، حجت الاسلام و المسلمین فقیه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، جمعی از مسئولین کشوری و استانی هلال احمر در سالن همایش خانه معلم برگزار شد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در این همایش، گزارش مختصری از عملکرد این جمعیت ارائه کرد و گفت: بیش از ۳۸ هزار نفر از جوانان استان قم، آموزش‌های امدادی، فرهنگی، هنری، رایانه، اجتماعی و دیگر رشته‌های آموزشی را به همت معاونت امور جوانان فرا گرفتند.

بهرامی افزود: در ۳۲ رشته فنی و حرفه‌ای که در کلاس‌های آموزشی این معاونت در طرح اوقات فراغت آموزش داده می‌شود، در سطح کشور جزو ۵ استان برتر کشور هستیم.

او  تصریح کرد: یکی از افتخارات ما این است که طی چهار سال گذشته به عنوان دستگاه برتر در طرح اوقات فراغت بودیم که حاصل زحمات و تلاش‌های همه همکاران این جمعیت است.

مدیر عامل هلال‌احمر قم افزود: برگ زرین دیگر این جمعیت، کسب عنوان برتر در حوزه آموزش و پژوهش در سال گذشته رقم خورد و به آمار بسیار ایده آلی در تقویت امدادگر در سطوح مختلف امدادی و برگزاری دوره‌های عمومی، ایستگاهی، مخاطرات، تخصصی و ضمن خدمت ویژه کارکنان که به بیش از ۳ هزار نفر آموزش داده شد، دست یابیم.

مدیر عامل هلال‌احمر قم عنوان کرد: در مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان قم از سال ۱۳۹۰ تاکنون بالغ بر یک هزار و ۷۱۷ دانشجو به همت مدرسان پرتلاش و خستگی ناپذیر این مرکز در رشته‌های مختلف فارغ‌التحصیل شدند و بهترین نجاتگران را در مجموعه کشور در حوادث و سوانح تربیت کرده است.

در ادامه سه نفر از مربیان و مدرسان مرکز علمی کاربردی هلال احمر قم در این همایش به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در این حوزه پرداختند.

رونمایی از دو بروشور آموزش‌های امدادی در زمینه‌های مارگزیدگی، عقرب گزیدگی و هاری، ایمنی در رانندگی و پیشگیری از حوادث رانندگی به همت معاونت آموزش و پژوهش و مربیان این معاونت و همچنین دو فصلنامه تخصصی کمک‌های اولیه و امداد و نجات توسط مسئولین کشوری و استانی، پخش کلیپی کوتاه از فعالیت‌های معاونت آموزش و پژوهش هلال احمر استان و اجرای گروه سرود ساقی کوثر از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند