Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای خاص مطابق معمول نتوانست در برابر منتقدانش سکوت اختیار کند و این بار هم با اشاره به افتخاراتی که در گذشته کسب کرده، از خودش دفاع کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محال است شخصی به هر دلیلی از ژوزه مورینیو انتقاد کند و عملکرد او را زیر سؤال ببرد و جوابی از این مرد پرتغالی نشنیده باشد حتی اگر آخرین جامی که او برده باشد به سال 2017 برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همان اتفاقی بود که روز گذشته در آستانه دربی شهر رم میان تیم‌های رم و لاتزیو رخ داد.

رسانه‌های ایتالیایی به بهانه دربی دلاکاپیتاله، طی چند روز اخیر با افرادی مختلف درباره این بازی مصاحبه‌هایی انجام دادند و یکی از آنها هم زدنک زمن، سرمربی سابق هر دو تیم رم و لاتزیو بوده است.

نشریه کوریره دلواسپورت، با سرمربی که دو دوره هدایت رم (1997 تا 1999 و 2012 تا 2013) و یک دوره هدایت لاتزیو (1994 تا 1997) را برعهده داشت درباره تفاوت این دو تیم از زمان استخدام سرمربیان جدیدشان گفت‌و‌گویی انجام داد و در آن اعتراف کرد که لاتزیو را در حال حاضر تیم بهتری نسبت به رم می‌بیند.

او در پاسخ به این سؤال خبرنگار کوریره دلواسپورت که «ساری (سرمربی لاتزیو) را بیشتر دوست دارید یا مورینیو (سرمربی رم) » اظهار داشت: بحث دوست داشتن یا ترجیح نیست. من عملکرد ساری را بهتر می‌بینم. او به بازی لاتزیو هویت داده است. مورینیو تا الان نتوانسته انتظارات را برآورده کند. سطح تیم او نیست سطحی نیست که ما از او انتظار داشتیم. رم وقتی در زمین مسابقه است طوری بازی می‌کند که انگار نمی‌داند می‌خواهد چه کار کند. لاتزیو اما تیمی منسجم و هماهنگ است.

اظهارات زمن همانطور که انتظار می‌رفت به آقای خاص برخورد و او اینگونه جواب سرمربی رومانیایی تیم دسته سومی فوجیای ایتالیا را داد: قطعاً انتظار ندارید سرمربی که 25 جام قهرمانی دارد به کسی که تنها افتخاراتش دو قهرمانی در سری B است جواب بدهد. اگر می‌خواهید از من درباره تراپاتونی یا کاپلو سؤال بپرسید تا جواب بدهم اما زمن.... لطفاً دیگر از این سؤال‌ها نپرسید چون نمی‌توانم جواب بدهم.

مورینیو بازیکن بی‌انضباط رُم را مجازات کرد

تیم‌های فوتبال رم و لاتزیو امشب از ساعت 20:30 به وقت تهران، برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رم لاتزیو ژوزه مورینیو رم لاتزیو ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم

سرمربی جالوروسی از نمایش شاگردانش برابر بیانکونری تمجید کرد

طرفداری | در جریان دیداری از هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا، تیم های رم و یوونتوس در ورزشگاه المپیکو به مصاف یکدیگر رفتند که تقابل آن‌ها با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

رم 1-1 یوونتوس؛ یک امتیاز به‌دردنخور

دنیله ده روسی، سرمربی آاس رم پس از تساوی تیمش برابر یوونتوس در گفتگو با اسکای گفت:

عملکرد عالی‌ای برابر یوونتوس داشتیم. به خاطر بازی فشرده و سختی که برابر بایرلورکوزن انجام داده بودیم، انگار که تا ۴۸ ساعت قبل، ما را گچ گرفته بودند! در حال حاضر فقط می‌توانم به بازیکنانم افتخار کنم و از عملکرد آن‌ها خوشحال باشم. فراموش نکنیم که یوونتوس تیمی قوی است و بازیکنانی استثنایی دارد. طبیعتاً کسب تساوی برای ما خوشحال کننده نیست، دلیل شادمانی من این است که بازیکنان رم نگرشی خوب و همچنین میل شدیدی برای رسیدن به اهدافشان دارند. چهار یا پنج بازیکن ما در فصل جاری ۱۰ هزار دقیقه بازی کرده‌اند و بازهم با تمام قوا در میادین حاضر می‌شوند! این همان نگرشی است که راجع به آن صحبت می‌کردم.

تعویض دیبالا در ابتدای نیمه دوم:

او از ناحیه ران پا احساس ناراحتی می‌کرد. خودش گفت که مساله جدی‌ای نیست اما ما در روزهای آینده وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • حرکات نمایشی و تحقیرآمیز که داور را عصبانی کرد! / فیلم
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد