Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بدون رنکینگ هاکی چمنی کشورمان در جایگاه ششم مسابقات کاپ آسیا قرار گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، در آخرین بازی تیم ملی هاکی کشورمان از مسابقات کاپ آسیا که جهت کسب مقام پنجم برگزار شد، هاکی بازان چمنی کشورمان مقابل تیم تایلند در یک بازی پایاپای نتیجه را 3 بر یک واگذار و جایگاه ششم را در این مسابقات از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل بازی را نوید طاهری کاپیتان تیم به ثمر رساند.

تیم‌های اول و دوم گروه B که تیم ملی کشورمان در آن گروه حضور داشت (عمان و بنگلادش) به بازی فینال راه یافتند که عصر امروز (یکشنبه) ساعت 15:30 به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت. اندونزی دیگر تیم همگروه کشورمان و میزبان مسابقات در جایگاه هفتم قرار گرفت.

در پایان مسابقه امروز علی یمانی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

برتری تیم هاکی چمنی ایران برابر ازبکستان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هاکی هاکی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی امیریان قهرمان ۸۰۰ متر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت ماده ۸۰۰ متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی علی امیریان در جایگاه نخست قرار گرفت و مدال طلا این رقابت‌ها را کسب کرد.

بر همین اساس این دونده دوهای نیمه استقامت کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۱:۴۷.۷۴دقیقه زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کرد و طلایی شد.

در دوی ۱۰۰ متر بانوان نیز بانوی دوهای سرعت کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۱.۷۴ثانیه در جایگاه سوم قرار گیرد و صاحب نشان برنز شود.


 

کد خبر 6096022

دیگر خبرها

  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • علی امیریان قهرمان ۸۰۰ متر شد
  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا