Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد که از زمان اجرای طرح نوروزی پلیس در جاده‌های کشور تاکنون ۱۳۵ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش ایران اکونومیست، برابر اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از زمان اجرای طرح نوروزی پلیس در جاده‌های کشور تاکنون یعنی طی چهار روز متاسفانه ۱۳۵ نفر در حوادث ترافیکی جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آمار مختص به کشته‌شدگان در صحنه تصادفات است و آنطور که پلیس اعلام کرده عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی منجر به وقوع این حوادث شده است. 
همچنین پلیس اعلام کرد که استان‌های گیلان، مازندران، همدان و خراسان رضوی چهار استان دارای بیشترین ورودی ترافیکی در طول چهار روز اجرای طرح نوروزی پلیس در جاده‌ها بوده‌اند.  
با توجه به اعلام هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی وزش باد شدید و بارش‌های برف و باران، در حال حاضر بارش‌هایی نیز در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی  و قسمت‌هایی از گیلان و مازندران داده و لازم است رانندگانی که قصد تردد به سمت استان‌های شمالی، شمال غربی و غربی کشور را دارند آمادگی مواجهه با بارندگی را داشته باشند. در بخش‌های مرکزی و جنوب شرقی کشور نیز وزش باد شدید احتمال وقوع گرد و غبار و کاهش دید در جاده‌ها را افزایش داده است.
بیشتر بخوانید: مقصد این سفرها مرگ نبود
پلیس راهنمایی ورانندگی همچنین اعلام کرده که در صورت افزایش حجم ترددها در جاده چالوس، احتمال یک طرفه شدن این محور در مسیر جنوب به شمال وجود دارد.

برچسب ها: پلیس راهور ، سفرهای نوروزی ، نوروز 1401 ، تصادف

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پلیس راهور سفرهای نوروزی نوروز 1401 تصادف اجرای طرح نوروزی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان راهداری اعلام کرد با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور به مدت سه روز بسته است.

انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ از امروز به مدت سه روز صورت می‌گیرد.

رانندگان می‌توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

کد خبر 6090703 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • جاده چالوس بسته است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند