Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین آزادی گفت: بیش از صد برنامه فرهنگی و هنری برای گرامیداشت هفته هنر انقلاب و روز قشر بسیج هنرمندان برنامه ریزی و اجرایی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افشین آزادی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز، اظهار داشت: بیش از صد برنامه فرهنگی و هنری برای گرامیداشت هفته هنر انقلاب و روز قشر بسیج هنرمندان برنامه ریزی و اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه افزود:  این برنامه ها توسط کانونهای ۱۴ گانه هنرمندان در سطح شهرستانها از تاریخ ۱۸ تا ۲۶ فروردین ماه سال 1401 در سطح شهرستانها اجرایی خواهد شد.

وی فضاسازی و تزیین کانونها در هفته هنر، دیدار با خانواده شهدای هنرمند، اجرای محافل عصر شعر در شهرستانها، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، نمایشگاه عکس انقلاب، نمایشگاه کاریکاتور انقلاب، عفاف و حجاب و سبک زندگی و آسیبهای اجتماعی، اعزام گروه های جهادی هنرمندان به مناطق محروم، برگزاری مسابقات هنری را از جمله برنامه های این هفته عنوان کرد.

آزادی همچنین گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب، بر گزاری مسابقه خوشنویسی، اجرای سرود پاتوقی، بداهه نویسی خوشنویسی، دیدار هنرمندان بسیجی کانونها با ائمه جمعه شهرستان ها، تجلیل از هنرمندان متعهد و انقلابی، اجرای تئاتر خیابانی با موضوع آسیبهای های اجتماعی از دیگر برنامه ها در این هفته است.

وی مراسم روز قشر بسیج هنرمندان را برنامه شاخص و محوری این سازمان را در روز ۲۰ فروردین اعلام کرد و بیان داشت: در این روز اجرای مراسم ویژه عصر شعر با حضور شعرای تراز اول استان و نیز برنامه های جانبی مانند برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر، بداهه نویسی خوشنویسی و نقاشی چهره  و اجرای سرود در دستور کار قرار دارند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج هنرمندان هفته هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، در جشن روز ملی خلیج فارس که با اجرای برنامه های مختلف از جمله موسیقی ایرانی همراه بود، محمود نیکپور قهرمان اسکیت نمایشی ایران نیز به اجرای برنامه پرداخت که مورد توجه شرکت کننده در این جشن قرار گرفت.

اسکیت نمایشی یکی از رشته های پرطرفدار و جذاب در اسکیت است که ملی پوشان زیادی در کشور در این حوزه فعالیت می کنند و محمود نیکپور عنوان قهرمانی آن را در اختیار دارد.

کد خبر 6094346

دیگر خبرها

  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون