Web Analytics Made Easy - Statcounter

کورش درخشان‌زاده گفت: همزمان با عید نوروز بزرگترین تیم اردوی جهادی پزشکی در شهرستان مستقر خواهد شد. 

او در خصوص خدمات ارائه شده توسط این تیم جهادی می گوید: چنین  اردوی جهادی با تجهیزات و امکانات قابل توجه  برای نخستین بار به صورت فراگیر در شهرستان حضور پیدا می کنند.

به گفته فرماندار دنا، همه ادارات به منظور خدمات دهی مطلوب  همکاری لازم با این گروه جهادی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشان زاده در ادامه می گویو: این گروه‌های جهادی پزشکی با کادر پزشک متخصص در قالب دندانپزشکی، روانشناسی متخصص تغذیه و... در روزهای اول، دوم، سوم  فروردین ماه  به تعداد ۶۰ تن در روستاهای بخش مرکزی دنا و بخش پاتاوه مستقر خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد اردوی جهادی ایام نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نهاد ارزشمند بسیج سازندگی به فرمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) در هفدهم اردیبهشت سال ۱۳۷۹ شکل گرفت تا با استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی و در قالب اردو‌های جهادی برای تحقق عدالت اجتماعی در جای جای میهن اسلامی مان گام بردارد.

کارآفرینی و اشتغال، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، حرکت‌های جهادی و انجام طرح‌های عمرانی و خدمات اجتماعی، کمک‌های مومنانه، مهارت‌آموزی، ارائه خدمات بهداشت و درمان و ده‌ها محور و مؤلفه معنادار دیگر مردم‌یاری از جمله فعالیت‌های صادقانه و خالصانه بسیج سازندگی است که هر کدام به سهم خود در زدودن غبار کاستی و محرومیت از جای جای ایران اسلامی، نقشی ارزنده داشته و دارد.

حضور جهادگران در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی از برکات الهی است چنان که در قرآن آمده است:

الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ

(آن‌ها که ایمان آوردند و هجرت کردند و با اموال و جانهایشان در راه خدا جهاد نمودند، مقامشان نزد خدا برتر است و آنها پیروز و رستگارند) توبه/ آیه ۲۰

به راستی چه اجری بالاتر از اینکه پروردگار، جهادگران را به مقام برتر نزد خودش وعده داده است.

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۲ تیم امدادی در مسیر تردد زائران بازی‌دراز
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان