Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: از ۲۵ تا ۲۹ اسفند ماه چهار تصادف منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان اصفهان گزارش شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ اصغر زارع  با اشاره به افزایش بیش از ۵۰ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان از ابتدای طرح نوروزی اظهار داشت: رانندگان باید با رعایت توصیه‌های پلیس از وقوع حوادث پیشگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه در بازه زمانی ۲۵ تا ۲۹ اسفند ماه چهار تصادف منجر به فوت در جاده‌های استان اصفهان گزارش شد که هر تصادف یک فوتی داشته است.

نبستن کمربندی ایمنی علت اصلی فوتی در تصادفات

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: بررسی‌های کارشناسان پلیس راه نشان می‌دهد نبستن کمربند ایمنی یکی از علل اصلی فوت رانندگان و سرنشینان خودرو است، که بستن کمربند برای همه سرنشیان الزامی است.

سرهنگ زارع بیان داشت: در ایام نوروز بیشترین علت تصادفات خواب آلودگی و سرعت غیرمجاز است که در جاده‌های یکنواخت احتمال افزایش خواب آلودگی راننده وجود دارد.

وی افزود: درجاده‌های دو طرفه بیشترین علت تصادفات انحراف به چپ و سبقت‌های غیر مجاز است که اکیداً توصیه می‌شود در این جاده‌ها از سبقت‌های غیرمجاز و انحراف به چپ ناگهانی خودداری شود.

راه‌اندازی گشت هوایی پلیس راه در اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: امسال سیستم‌های هوشمند ثابت و دوربین‌های سیار پلیس تخلفات را ثبت می‌کنند، همچنین گشت‌های نامحسوس در جاده‌ها تردد می‌کنند و گشت‌های هوایی نیز راه اندازی شده و تخلفات بررسی می‌شوند.

این مقام انتظامی گفت: امید است با رعایت توصیه‌های پلس و پرهیز از عجله و شتاب امسال روزهای بدون حادثه داشته باشیم و مسافران از این استان به سلامت عبور کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تصادف سفرهای نوروزی سانحه حوادث جاده ای حوادث استان اصفهان پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم) تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم) خسارت‌های ناشی از سیل در جاده‌های استان یزد (فیلم)

دیگر خبرها

  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران
  • گردباد ویرانگر در آمریکا + فیلم
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد