Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر لزوم اقدام جهادی برای حل مشکلات، گفت: مسئولان توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه را در اولویت قرار دهند.

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

آغاز سال ۱۴۰۱ خورشیدی را به همه هموطنان عزیز به ویژه مردم سرافراز و ولایتمدار گیلان عزیز و اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خدای تبارک و تعالی برای یکایک شما روز و سال بسیار شایسته و پر برکت را مسئلت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالی که گذشت، سال تلخی‌ها و شادی‌ها بود البته همه زمان‌هایی که در آن قرار می‌گیریم طبیعی است مستثنا از این حادثه‌ها نیست.

شادی‌ها از اینکه آمریکای جنایتکار غرب آسیا به ویژه افغانستان را پس از ۲۰ سال تخلیه و رها کرد و همچنین شادی‌ها از این جهت که مردم یمن سرافراز شدند.

سال ۱۴۰۰، سالی بود که انتخابات ایران با عظمت، با شکوه و با آرامش برگزار شد و دولتی با یک راهبرد جدید و انقلابی با تکیه بر توان داخلی و مردم به ویژه جوانان روی کار آمد و این رویکرد برای اهالی و جبهه انقلاب بسیار خوشایند است.

اگرچه تلخی‌هایی را در سال جاری شاهد بودیم که از جمله، حمله سعودی‌ها به ویژه جنایتی که در پایان امسال آل جهود مرتکب شدند و ۸۱ نفر را اعدام کردند که ۴۱ نفر آنها از پیروان اهل بیت عصمت و طهارت بودند و همچنین زمین لرزه‌هایی که در اطراف کشور به وجود آمد، از تلخی‌های سال ۱۴۰۰ بود.

بعضی از مشکلات اقتصادی، تورم و افزایش قیمت‌ها برای مردم ما در سال ۱۴۰۰ سخت بود و امیدوارم در سال ۱۴۰۱ که پیش رو داریم با همکاری قوای سه‌گانه مقننه، مجریه و قضائیه در سایه حمایت‌های همه جانبه رهبر معظم انقلاب و کمک‌های مردم عزیز بتوانیم سر و سامان خوبی برای آن داشته باشیم البته در تمام سختی‌ها و مشکلات مردم بودند که توانستند آرامش را به جامعه برگردانند و اقتدار کشور را حفظ کنند.

امیدوارم سال ۱۴۰۱، سالی پر برکت باشد و از قوای سه‌گانه به ویژه دولتمردان می‌خواهیم توجه به اقشار آسیب‌پذیر جامعه را در نظر داشته باشند.

قوانینی که تاکنون در مجلس شورای اسلامی تقنین شده، بیشتر آنها با اولویت بوده ضمن اینکه توجه لازم به بخش‌های آسیب‌پذیر را داشته است ضمن اینکه بیشتر قوانین در راستای حمایت از مردم بوده و ادامه این مسیر را از مسئولان می‌خواهیم.

تکیه بر توان داخلی، اعتماد به مردم، اعتماد به مراکز دانش‌بنیان، پارک‌های علم و فناوری و همچنین اعتماد نکردن به قدرت‌های سلطه‌گر آمریکایی و اروپایی انتظار جامعه از مسئولان است زیرا در مدت ۴۳ سال انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نه تنها ملت ایران را یاری نکردند بلکه هر جا توانستند شمشیر خود را از غلاف بیرون کشیده و علیه نظام اسلامی به‌کار بردند.

امیدوارم مسلمانان و تمام ملت‌های مستضعف جهان در سال جدید شاهد نبودن ظلم و سلطه آمریکا باشند و قدرت‌های زر و زور سلطه‌جو به حاشیه رانده شوند و از اینکه بر ساحات زندگی مردم سایه بی‌افکنند، دیگر کنار کشیده شوند و ملت‌ها به دنیای آرامش برگردند.

امیدوارم سال ۱۴۰۱، سالی پر برکت و همراه با نشاط برای همه مردم ایران به ویژه مردم عزیز و خوب گیلان باشد و ما دعا گوی یکایک شما هستیم.

کد خبر 5451106

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در گیلان پیام نوروزی آیت الله رسول فلاحتی بوشهر حوادث چهارشنبه سوری نوروز کرمانشاه ویروس کرونا نیمه شعبان آمار کرونا بارش برف آیت الله علوی گرگانی سفرهای نوروزی نوروز 1401 خطبه های نماز جمعه گرگان عید نوروز آسیب پذیر سال ۱۴۰۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم

ایسنا/گیلان شبکه باران با برنامه تلویزیونی «پاسخ» پاسخگویی شفاف مسئولین به مطالبات مردم را به طور زنده منعکس می‌کند.

در راستای اجرای  جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به پیشگاه مردم شریف و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی در دوره تحول، صدا و سیمای گیلان در صدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» بر آمد که با محوریت مطالبه گری، شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند.

ماهیت اصلی این برنامه طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان است؛ همچنین شفاف‌سازی، ترویج و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی استان با حضور مسئولان ارشد استان، مدیران کل، رؤسای سازمان‌ها و نهادهای مختلف استان از دیگر اهداف این برنامه است.

برنامه «پاسخ» با بخش گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه، کارشناسان و نخبگان استان ساعت ۲۱:۳۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به مدت ۶۰ دقیقه به صورت پخش زنده از سیمای گیلان به روی آنتن می‌رود.

نخستین قسمت این برنامه شامگاه گذشته، ۵ اردیبهشت‌ماه با حضور اسدالله عباسی، استاندار گیلان تهیه و پخش شد که با برقراری ارتباط تلفنی با محمدرضا رستمی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز سوالاتی مطرح شد.

ویژه‌برنامه پاسخ به تهیه‌کنندگی محمود رحمتی و اجرای مهدی لطفی از شبکه باران پخش می‌شود؛ بخش پیام‌های دریافتی مخاطبان نیز با اجرای شهریار سروری روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان