Web Analytics Made Easy - Statcounter

شارل لکلرک فاتح اولین گرندپری فصل شد.

مسابقه گرندپری بحرین امشب برگزار شد و در نهایت این شارل لکلرک بود که با عملکرد فوق العاده درخشان خود در یک رقابت تماشایی پیروز شد.

به گزارش طرفداری، گرندپری بحرین از ساعت 18:30 در پیست صخیر آغاز شد و در پایان این شارل لکلرک از فراری بود که با عملکرد فوق العاده خود توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شارل 57 دور را در مدت زمان 1:37:33.584 طی کرد و زودتر از سایرین از خط پایان عبور کرد. شروع مسابقه با نمایش فوق العاده شارل همراه بود و او قدرت موتور جدید فراری را به رخ کشید و از همان شروع کار جایگاه اول را حفظ کرد. تقریبا همه چیز تمام شده به نظر می رسید تا اینکه وقوع آتش سوزی شدید برای ماشین پیر گسلی از آلفاتائوری باعث شد تا سیفتی کار وارد عمل شود و پرچم زرد به اهتزاز درآید.

در پی این اتفاق پس از گذشت تقریبا 6 دور بود که مسابقه در آستانه شروع قرار گرفت و حاشیه امنیت شارل نیز از بین رفته بود و با اهتزاز پرچم سبز کار از سر گرفته شد اما باز هم فراری و لکلرک برتری خود را نشان دادند و او از مکس ورستپن که در رتبه دوم قرار داشت فاصله گرفت. در دور 55 بود که کارلوس ساینز دیگر راننده فراری در آستانه رسیدن به ورستپن بود که مشکل فنی برای مکس باعث شد تا او کاملا از پیست خارج شود و نتواند از خط پایان عبور کند.

همه چیز تمام شده به نظر می رسید که به یکباره در آخرین دور، سرجیو پرز که در رتبه سوم بود موفق به کنترل به موقع نشد تا لوییس همیلتون در روزی که نشانی از آن ستاره همیشگی نداشت، به سکو و در رتبه سوم به کار خود پایان دهد.

تکمیل می شود...

اخبار داغ 

تیم منتخب هفته بیست و سوم لیگ از نگاه طرفداری گل باران در لیگ؛ رضا عنایتی، مرد اول پرگل ترین بازی تاریخ لیگ برتر پوچتینو: شب‌ها خواب راحتی ندارم؛ شکست مقابل رئال مادرید، ضربه سخت و غیرمنتظره‌ای بود درگیری زلاتان، توموری و منیان با بازیکنان کالیاری پس از توهین های نژاد پرستانه هواداران این تیم / فیلم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شارل لکلرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست

ولادیمیر بیلک، عضو کنست رژیم صهیونیستی همزمان با کشمکش در کابینه صهیونیستی و شورای جنگ درخصوص ادامه مذاکرات با حماس اعلام کرد که از چه زمانی ادامه جنگ به یک ارزش در مذاکرات تبدیل شد؟ هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست.

براساس گزارش خبرگزاری سما فلسطین، این مقام صهیونیست در ادامه گفت: اگر برای نجات اسرائیلی‌هایی که توسط دولت جنایتکار نتانیاهو رها شده‌اند، باید جنگ را پایان دهیم، پس باید جنگ را پایان دهیم، حداقل در واقعیت خاورمیانه، که هر لحظه ممکن است منفجر شود.

بیلک در پایان نیز گفت: برای نتانیاهو، ادامه استفاده از واژه جنگ موضوع بقای سیاسی است از فاجعه‌ای که با تشکیل این دولت آغاز شد.

روز گذشته همزمان با ورود هیاتی از حماس به قاهره برای ادامه مذاکرات درخصوص جنگ، «بنی گانتس» عضو ارشد شورای جنگ رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو را تهدید کرد اگر اعضای کابینه‌ی او با پیشنهاد خوب برای توافق اسرا مخالفت کنند، کابینه را منحل می‌کند.

از سویی دیگر بزالل استموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی هشدار داد کابینه نتانیاهو بدون اجرای طرح عملیات نظامی در رفح حق موجودیت نخواهد داشت. با این وجود  روزنامه «تایمز اسرائیل» نوشت اگر حزب اسموتریچ از ائتلاف حاکم کناره‌گیری کند، دولت نتانیاهو به همکاری با بنی گانتس، رئیس حزب وحدت ملی تکیه خواهد زد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • درخواست برخی فعالان فراری برای بازگشت به ایران
  • نعیم قاسم: جنگ ممکن است برای همیشه بازگشت شهرک‌نشینان را پایان دهد
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • حیرت و درماندگی غرب در برابر شکوه قدرت سازی ایران