Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی شامگاه یکشنبه در یادمان بازی دراز با تبریک میلاد امام زمان (عج)، اظهار کرد: در روز تحویل سال جدید توفیقی شد در سفر به سرپل‌ذهاب هم محدث جلیل القدر حضرت احمد ابن اسحاق (ره) را زیارت کرده و هم با حضور در ارتفاعات بازی دراز از این یادمان بازدید کنیم.

وی افزود: مراسم سالروز عملیات بازی دراز و صعود سراسری به این ارتفاعات چند سالی است به علت شیوع بیماری کرونا برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: مراسم عود به ارتفاعات بازی دراز امسال در صورت مناسب بودن شرایط بعد از عید فطر برگزار خواهد شد.

ریحانی بیان کرد: سال تحویل را هم در کنار رزمندگان گردان تکاور ۱۲۵ حضرت علی اکبر (ع) سرپل‌ذهاب بودیم که امیدواریم خداوند به این رزمندگان که برای دفاع از امنیت و آرامش کشور مجاهدت می‌کنند سلامتی عطا کند.

کد خبر 5451166

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سپاه حضرت نبی اکرم ص کرمانشاه صعود به بازی دراز سرپل ذهاب بوشهر نوروز کرمانشاه ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری نیمه شعبان بارش برف نوروز 1401 آمار کرونا عید نوروز آیت الله علوی گرگانی خطبه های نماز جمعه سفرهای نوروزی گرگان بازی دراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته آینده مراسم تجلیل از هزار و ۵۱۷ نفر از قهرمانان و دست اندرکارانی که سال گذشته موفق شدند برای کشور افتخار افرینی کنند را با حضور شخص رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

وی افزود: ۲۳۰ میلیارد تومان پاداش این عزیزان تقدیم خواهد شد.

وزیر ورزش در خصوص بازی‌های المپیک اظهار کرد: اولاً متولی بازی‌های المپیک کمیته ملی المپیک است و حتماً وزارت ورزش در این خصوص کمک می‌کند و نه تنها در رشته وزنه برداری بلکه در سایر رشته‌های ورزشی مثل کشتی و وزنه برداری و تکواندو و همه رشته‌هایی که کسب سهمیه کرده اند، کمک کند.

در حال تکمیل…

کد خبر 6094074

دیگر خبرها

  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود