Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@05:32:34 GMT

حمله انقلابیون یمن به فرودگاه و پالایشگاه جده

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۲۶۳۲۵

حمله انقلابیون یمن به فرودگاه و پالایشگاه جده

یگان پهپادی و موشکی ارتش یمن دقایقی پیش زیرساخت‌های اقتصادی، نظامی و صنعتی رژیم سعودی را هدف قرار داد.

به گزارش مشرق، رسانه های عربی از حمله جدید انقلابیون یمن به عربستان خبر دادند. طبق گزارش‌های منتشر شده، یگان پهپادی و موشکی ارتش یمن دقایقی پیش زیرساخت‌های اقتصادی، نظامی و صنعتی رژیم سعودی را هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: صنعاء: موشک‌های ما، تاج و تخت متجاوزان را سرنگون می‌کند

یکی از این مراکز فرودگاه جده بوده است. طبق اعلام منابع عربی، پالایشگاه جده از دیگر اهداف حمله جدید انصار الله به عربستان بوده است.

در همین حال، سخنگوی نیروهای مسلح یمن تا ساعاتی دیگر در مورد دومین عملیات گسترده ارتش این کشور در عمق خاک سعودی گزارش خواهد داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن بعدازظهر امروز هم اعلام کرد که دومین عملیات شکست محاصره را انجام داده‌اند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی قیمت ارتش یمن رژیم سعودی فرودگاه جده عربستان سعودی انصارالله یمن عربستان نیروهای مسلح یمن خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۶۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین

به گزارش خبرنگار مهر، مینی پالایشگاه دهدشت تمامی مجوزهای لازم را اخذ کرده است و عصر دوشنبه عصر با حضور منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور کلنگ زنی می‌شود.

احداث مینی پالایشگاه در شهرستان کهگیلویه در نزدیکی دهدشت با ظرفیت تولید روزانه ۱۰ هزار بشکه بنزین از طرح‌های مهم اقتصادی و اشتغالزایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، با راه اندازی این طرح افزون بر ۵۰۰ نفر شغل در منطقه محروم کهگیلویه ایجاد می‌شود و گردش مالی، ارتقای درآمد و رونق و توسعه اقتصادی از ماحصل اجرای این طرح است.

کد خبر 6091927

دیگر خبرها

  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اشغالگران درباره توافق یا حمله به رفح تصمیم‌ می‌گیرند
  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین