Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:16:21 GMT

افزایش ۱۶ درصدی کشفیات سرقت در ایلام

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۲۶۸۴۵

افزایش ۱۶ درصدی کشفیات سرقت در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دلاور القاصی مهر صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به ارائه عملکرد انتظامی استان در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: در حوزه مبارزه با سرقت یکی از دغدغه‌های مهم مردم بوده است، همکاران مادر انتظامی استان موفق شدند ۴ هزار و ۳۵۹ فقره سرقت را کشف کنند که نسبت به مشابه سال قبل با افزایش ۱۶ درصدی روبرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده و ابلاغ آن به تمامی رده‌های انتظامی، و استفاده از تمامی ظرفیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین استفاده از گشت رضویون سعی خواهیم کرد سال جدید در خدمت هم استانی‌های عزیز باشیم و انتظار داریم که مردم نیز با اقدامات پیشگیرانه و رعایت توصیه و هشدارهای پلیسی، فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام به کاهش ۳۰ درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های درون شهری و همچنین ۱۰ درصدی تصادفات برون شهری اشاره کرد و گفت: با اقدامات خوب پلیس در بحث هوشمندسازی راه‌های مواصلاتی و همچنین حضور همکاران ما در پلیس راه و راهور در جاده‌های درون و برون شهری این موفقیت حاصل شده است.

وی گفت: در تصادفات درون شهری ۷ مورد تصادف فوتی، ۱۳۵۳ مورد تصادف جرحی، ۷ هزار و ۵۳۴ مورد خسارتی و ۱۳۱۵ نفر مجروح شدند که در تصادفات فوتی ۳۰ درصد، در تصادفات جرحی ۶ درصد و ۱۲ درصد نیز در تعداد مجروحان کاهش داشته‌ایم.

سردار القاصی مهر گفت: در تعطیلات نوروز با استفاده از گشت‌های محسوس و نامحسوس و همچنین به صورت هوشمند از طریق دوربین‌های ثبت تخلفات، محورهای مواصلاتی استان به صورت ویژه و شبانه روزی کنترل و رصد خواهد شد و با رانندگان متخلف برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

کد خبر 5451231

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی ایلام سرقت ایلام بوشهر نوروز کرمانشاه ویروس کرونا نیمه شعبان حوادث چهارشنبه سوری نوروز 1401 بارش برف آمار کرونا عید نوروز خطبه های نماز جمعه سفرهای نوروزی اردوهای راهیان نور گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان

حمیدرضا محمدحسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: از ابتدای امسال سه هزار و ۶۰۴ TEU کانتینر یخچالی در این بنادر تخلیه و بارگیری شد که ۶۸ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

وی افزود: این کانتینر‌ها عمدتا شامل میوه و تره بار، حبوبات و کالا‌های با شرایط نگه‌داری ویژه به کشور‌های حوزه خلیج فارس ارسال شد.

 مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان میزان صادرات کالای غیرنفتی را نیز با ۳۲ درصد افزایش ۶ هزار و ۲۹ تن اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت