Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@20:37:23 GMT

افشای رسوایی سوء استفاده از زنان اوکراینی در اسرائیل

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۲۶۹۰۲

افشای رسوایی سوء استفاده از زنان اوکراینی در اسرائیل

در حالی که رئیس جمهور اوکراین در کنست رژیم صهیونیستی از خطر مشترک تهدید کننده اسرائیل و اوکراین سخن می‌گفت یک رسانه اسرائیلی از سوء استفاده از دختران و زنان اوکراین در فلسطین اشغالی توسط صهیونیست‌ها پرده برداشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم در حالی که ولادیمیر زلنسکی در حال تلاش برای قانع کردن صهیونیست‌ها برای بکارگیری لابی خود در روسیه جهت فشار بر مسکو بود، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی از تلاش صهیونیست‌ها برای سوء استفاده جنسی از پناهجویان اوکراینی که به فلسطین اشغالی وارد شده اند، پرده برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این رسانه عبری زبان زنان و دختران اوکراینی که به (فلسطین اشغالی) آمده‌اند به شدت تحت فشار قرار دارند تا در بخش روسپیگری فعالیت کنند.

در بخشی از این گزارش آمده است، به این زنان پیشنهاد شده است در مقابل بهبود شرایط اقتصادی شان در این امر فعالیت کنند و تاکنون دست کم 100 زن اوکراینی شکایت‌‌هایی در این رابطه تقدیم مراجع اسرائیلی کرده‌اند.

در بخشی از گزارش شبکه 12 آمده است، وزارت‌های رفاه و بخش تجارت انسان در وزارت دادگستری از اجبار آوارگان اوکراینی در اسرائیلی به انجام رفتارهای منافی عفت گزارش دریافت کرده اند.

در ادامه این خبر آمده است برخی از افراد در فرودگاه بن گوریون و هتل محل اقامت آنها برای جذب این آوارگان به سوی روسپیگری تلاش می‌کنند و سعی دارند به هر شکل این کار را انجام دهند.

این رسانه فاش کرد، طرح استثمار زنان اوکراینی حتی پیش از رسیدن آنها به اسرائیل آغاز شده و این زنان فردی را معرفی کرده‌اند که به آنها پیشنهاد کمک مالی و انتقال به اسرائیل کرده و در زمان رسیدن آنها به اسرائیل خواهان طلب خود از آنها شده و آنان را بین بازگردان پولی که به آنها داده یا فعالیت در این زمینه مخیر کرده است.

به اعتقاد کارشناسان هنوز ابعاد کامل این سوء استفاده صهیونیست‌ها از پناهجویان اوکراینی به طور کامل مشخص نشده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سوء استفاده صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب، نشانه رسوایی لیبرال دموکراسی غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام قاسم روان بخش منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی در نشست با رئیس و معاونان دانشگاه فرهنگیان قم و مسئولان بسیج دانشجویی این دانشگاه، با اشاره به خیزش دانشجویان در امریکا و برخی کشورهای اروپایی در حمایت از مردم مظلوم غزه، این حرکت را نشانه بیداری مردم جهان در برابر ظلم مداوم رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه دانست و سرکوب شدید این خیزش از سوی پلیس آمریکا را نشانه رسوایی و سقوط مکتب لیبرال دموکراسی غربی ارزیابی کرد.

در این جلسه همچنین مسائل و مشکلات دانشجویان دانشگاه فرهنگیان قم بررسی شد.

دیگر خبرها

  • نیویورک‌تایمز: اسرائیل از موضع قبلی خود درباره توافق با حماس کوتاه آمده است
  • کاریکاتور/ رسوایی آزادی بیان در آمریکا
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • سرکوب، نشانه رسوایی لیبرال دموکراسی غربی
  • مدعیان آزادی بیان بر طبل رسوایی خود کوبیدند
  • جمیله علم الهدی خطاب به غربی ها: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید