Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وزش باد شدید و وقوع طوفان لحظه‌ای در نیمه شرقی استان خبر داد و گفت: این سامانه روز  پنج‌شنبه در مناطق شرق، شمال شرق و مناطق مرکزی و در روز جمعه در مناطق شرقی استان استقرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمدرضا رفیعی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به وضعیت هوای استان، اظهار داشت: از اوایل روز پنج‌شنبه چهارم فروردین ماه شاهد وزش باد شدید و وقوع طوفان لحظه‌ای در نیمه شرقی استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سامانه تا اواخر روز جمعه پنجم فروردین ادامه دارد و در روز پنج‌شنبه در مناطق شرق، شمال شرق و مناطق مرکزی استان و در روز جمعه در مناطق شرقی استان به ویژه مناطق همجوار با استان یزد استقرار دارد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه وزش باد و وقوع طوفان لحظه‌ای مخاطراتی به دنبال خواهد داشت، گفت:  آسیب به بسترهای شهری، روستایی، توقف فعالیت‌ها در فضای باز، شکستن درختان فرسوده و نهال‌ها، آسیب به سازه‌های موقت مانند گلخانه‌ها و تابلوهای تبلیغاتی، خیزش گرد و خاک و کاهش دید، اختلال در مسیرهای مواصلاتی در مناطق واقع در نیمه شرقی استان به واسطه طوفان، گرد و خاک به صورت محلی از جمله این خسارات است.

هواشناسی ایران 1400/12/29؛ هشدار بارش‌های سیل‌آسا و آب‌گرفتگی معابر در 17 استانهواشناسی ایران 1400/12/28؛ پیش‌بینی بارش برف و باران تا 4 فروردین/ هشدار بارش‌های سیل‌آسا در 5 استانهواشناسی ایران 1400/12/27؛ بارش برف و باران 3 روزه در برخی استان‌ها/ هوا گرم می‌شود

رفیعی ادامه داد: در این راستا توصیه می‌شود به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی در اثر وزش باد شدید، محکم کردن سازه‌های ساختمانی در راستای کاهش خسارات، حفاظت از صنعت کشاورزی، مدیریت کنترل در تردد در مسیرهای مواصلاتی در نیمه شرقی استان مدنظر قرار بگیرد.

انتهای پیام/166/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وقوع طوفان لحظه ای نیمه شرقی استان وزش باد شدید مناطق شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود

به گزارش خبرآنلاین از کانال خبری چندثانیه، فردا سامانه بارشی ضمن تقویت، نوار غربی و بخش‌هایی از بوشهر و فارس را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

اصغری، کارشناس هواشناسی در این باره گفت: بارندگی‌های نسبتا قابل توجهی در نیمه غربی آغاز خواهد شد و هشدار نارنجی برای این مناطق صادر شده است.

وی افزود: بوشهر، کرمان، یزد و مرکزی منتظر باشند از سمت غرب بارش آغاز شود و هر لحظه احتمال سیلاب و طغیان رودخانه وجود دارد.

اصغری گفت: سواحل دریای خزر در آخر هفته بارندگی خواهد داشت. در گذرگاه‌های کوهستانی احتمال سقوط سنگ وجود دارد.

وی افزود: تهران جمعه بارانی خواهد بود.

اصغری ادامه داد: مسافرین مشهد بدانند که جمعه با بارش روبرو خواهند بود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901282

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی در استان سمنان صادر شد/ وقوع تندباد در برخی مناطق
  • بارش‌های رگباری و رعدوبرق در اصفهان تداوم دارد / هوا خنک‌تر می‌شود
  • هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | هشدار برای آبگرفتگی تهران صادر شد
  • طوفان لحظه‌ای، رگبار و رعدوبرق آسمان اصفهان را فرامی‌گیرد / کاهش ۶ درجه‌ای دما
  • آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • بازگشت وضعیت نارنجی به یزد
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • لحظه واژگونی تریلی درحال حرکت بر اثر طوفان+ فیلم