Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل مفرد بوشهری گفت: ۲ میلیارد و ۷۰۷ میلیون متر مکعب گاز در استان قزوین در بخش‌های صنعتی، تجاری، کشاورزی و خانگی در سال ۱۴۰۰ مصرف شده است.

میزان گاز مصرف شده بدون احتساب گاز نیروگاه حرارتی شهید رجایی بوده تا جایی که میزان مصرف این نیروگاه در سال جاری بالغ بر یک میلیارد و ۸۵۹ میلیون متر مکعب ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش صنعت، امسال با افزایش ۲۹۷ مشترک گاز تعداد مشترکان این حوزه در استان قزوین به سه هزار و ۸۹ مشترک رسیده است.

به گفته وی، در حوزه جایگزینی سوخت گاز و در بخش صنعت نیز باید اذعان داشت امسال ۵۲ هزار و ۳۷۰ متر مکعب بر ظرفیت گاز صنایع استان قزوین نیز افزوده شده است.

در حوزه شهری با افزایش هشت هزار و ۹۰ مشترک گاز طی سال جاری تعداد مشترکان این بخش در استان به ۳۳۶ هزار و ۵۳ مشترک افزایش یافت و در حوزه روستایی نیز با افزایش هفت هزار و ۸۷۴ مشترک، مشترکان این بخش نیز به ۱۲۶ هزار و ۸۹ مشترک رسید.

وی با بیان اینکه تمامی ۲۹ شهر استان پیش از این سال‌ها از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند بوده، تاکید کرد: امسال نیز با افزایش ۲۰ روستای استان قزوین به مشترکان گاز، تعداد روستا‌های بهره‌مند از گاز طبیعی به ۵۸۰ روستا رسید.

در حال حاضر طول شبکه گازرسانی استان بالغ بر هفت هزار و ۷۴۷ کیلومتر است که ۲۶۲ کیلومتر آن امسال به انجام رسیده و تعداد انشعابات این شرکت در استان نیز بالغ بر ۲۱۸ هزار و ۴۵۹ مورد می‌باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با بیان اینکه هم اکنون میزان مصرف روزانه گاز در استان با احتساب مصرف نیروگاهی، ۱۵ میلیون متر مکعب در بخش خانگی، صنعتی و کشاورزی است، تصریح کرد: تعداد مشترکان گاز نیز در حوزه‌های یاد شده به بیش از ۴۵۸ هزار مشترک رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصرف گاز شرکت گاز مشترکان گاز میلیون متر مکعب استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۷۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد

داریوش حسن نژاد در بازدید از سد حوضیان گفت: پروژه شبکه انتقال آب حوضیان با هدف توسعه و تامین آب ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی دیم منطقه با سیستم آبیاری بارانی در دست اجراست.

وی اظهار داشت: طول اصلی خط انتقال این پروژه ۱۱ کیلومتر است و برای آن در مصارف کشاورزی ۱۳.۷ میلیون متر مکعب و جهت مصارف صنعت، ۲میلیون متر مکعب آب تخصیص در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با اشاره به اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه گفت: یکی از مهمترین وظایف شرکت آب منطقه‌ای لرستان، مطالعه، طراحی و اجرای پروژه‌های مختلف تامین آب شامل سدها، شبکه‌های آبیاری و زهکشی و انتقال آب، ساخت ایستگاه‌های پمپاژ و کانال‌های آبرسانی مطابق سیاست‌ها و برنامه‌ها و دستورالعمل‌های مصوب وزارت نیرو است.

سد حوضیان که در یک کیلومتری شهرستان الیگودرز و بر روی رودخانه‌ای به همین نام قرار دارد با طول تاج ۵۳۳ متر، عرض تاج ۱۰ متر و ارتفاع ۷۳ متر از نوع خاکی سنگ ریزه‌ای با هسته رسی است و بهره‌برداری رسمی از آن اردیبهشت ۱۳۹۵ آغاز شد که تکمیل شبکه آن از مصوبات سفر آذرماه ۱۴۰۰ آیت الله رییسی به لرستان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • جمع آوری ۱۰۰ میلیون فوت مکعب گاز از مشعل‌های گازی کشور
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • بروز مشکلات تنفسی در خوزستان در پی گرد و غبار
  • افغانستان حقابه را می دهد؟
  • سند بسیار مهم درباره سفره‌های آب زیرزمینی؛ چرا همه سکوت کرده‌اند؟!
  • ۶۴ درصد حجم سدها پر شد/ بارش‌ها چقدر بالا رفت؟
  • استحصال ۴۸۷ میلیون متر مکعب آب با اجرای عملیات آبخیزداری در کرمانشاه
  • مهار ۱۷ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی