Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@06:56:08 GMT

نگرش نو نسیبت به آینده در بهار طبیعت

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۲۷۰۶۸

نگرش نو نسیبت به آینده در بهار طبیعت

 پیمان جهانگیری گفت: برای پیشرفت در سال جدید تلاش شود، آینده‌ای که همه ما به آن امیدوار هستیم تا بهتر از گذشته باشد.

به گفته او نوروز یک آیین باستانی و زمانی برای بازآفرینی است، سر آغازی دوباره بر تجدید ارادتها، یکدلی و محبت‌های خالصانه و زدودن کدورت ها است .

جهانگیری می گوید: سال ۱۴۰۱ هجری شمسی را در حالی آغاز می‌کنیم که در سال گذشته به یاری خداوند متعال و به همت جهادی همه مسولین دلسوز نظام جمهوری اسلامی با وجود کرونا و تحریم شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در حوزه زیرساخت‌های شهرستان در حوزه‌ی اشتغال و جذب سرمایه گذار بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اندیمشک می گوید: سال جدید ۱۴۰۱ برای مردم اندیمشک سالی سرشار از خبر‌های خوش در حوزه اشتغال زایی توسعه و آبادانی خواهد بود و در این سال پیام آور خبر‌های امید بخشی برای مردم عزیز خواهد بود

او گفت: با توجه به نام گذاری سال۱۴۰۱ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" امید است که با تلاشی جمعی برای تحقق این شعار همت نماییم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سال نو نوروز1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است

احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان اظهار داشت: دشتستان دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه صنعت و تولید و اشتغال است و تقویت این حوزه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیای واحد‌های راکد و توسعه واحد‌های تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است خاطر نشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

بنافی افزود: تقویت تولید به ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی منجر می‌شود و در دشتستان، گام‌های بلندی در این مسیر برداشته ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • جلوه گری بهار در طبیعت سراب گیان نهاوند + فیلم
  • فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است
  • بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود
  • اشتغال پایدار از عوامل نگه‌داشت جمعیت است
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد