Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مدیر کل آموزش وپرورش هرمزگان آمار مهمانان فرهنگی درمراکز رفاهی و مدارس استان را سه هزار و ۶۴ خانوار اعلام کرد.

محمد قویدل در گفت و گو با ایسنا، افزود: در آخرین روز سال ۱۴۰۰ ،پذیرای  ۳۷۰ مهمان در مراکز رفاهی و چهار هزار و۱۶۸ مهمان در مدارس بودیم.

وی تصریح کرد: با محاسبه حداقل سه روز اقامت برای هر خانواده فرهنگی،در ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، تعداد سیزده هزار و ۶۱۴ نفرروز در قالب سه هزار و ۶۴ خانواده را درمدارس و مراکز رفاهی استان پذیرا بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قویدل با بیان اینکه از آغاز فعالیت ستادهای اسکان، استان هرمزگان تاکنون، ۲۶ هزار و ۶۷۹ نفر روز مهمان فرهنگی را پذیرش کرده است، عنوان کرد: با مقایسه آماری چندروز گذشته ،شاهد افزایش تعداد مهمانان فرهنگی بودیم و احتمال می رود باتوجه به تعطیلات اداری کارمندان در روزهای اول تا پنجم عید،این آمار همچنان، افزایش یابد.

این مسئول اظهار کرد: باپیگیری مستمر، امور بهداشتی مدارس و مراکز رفاهی نیز همچون سایر موارد تحت نظر است چرا که سلامت همکاران فرهنگی مهمان،از اولویت های ستاد اسکان استان هرمزگان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مراکز رفاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۷۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در این مراسم گفت: در واحد‌های تولیدی استان همدان، ۱۴۹ هزار کارگر با بیمه اجباری و ۲۵۷ هزار کارگر با بیمه تامین اجتماعی داریم.

یوسف شعبانی افزود: این کارگران در ۲۴ هزار واحد تولیدی و اداری مشغول به کارند و برای بهره مندی آنها از امکانات رفاهی و ورزشی، ۴۰ هزار متر مربع فضای ورزشی در دولت سیزدهم به مجموعه امکانات رفاهی آنها اضافه شده است.

امروز از کارگران شاغل در واحد‌های آتش نشانی، پمپ بنزین، کارگاه‌های تولیدی ترشی، سبزی، مربا، خیاطی، ظروف، سفال، چراغ خواب و لوستر، زیورآلات، اتصالات لوله‌های آبیاری کشاورزی، پایگاه‌های بسیج و موسسه‌های خیریه به مناسبت هفته کار و کارگر قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است