Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@01:37:54 GMT

۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ فرزندان ایران مهمان شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۲۷۳۷۶

۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ فرزندان ایران مهمان شهرداری تهران

کودکان کار در آخرین روز سال ۱۴۰۰ و همزمان با تحویل سال در برنامه‌ای ویژه که شهرداری تهران برگزارکرد، آغاز قرن جدید را جشن گرفتند.

به گزارش ایسنا در این ویژه برنامه که بیش از شش ساعت به طول انجامید علیرضا زاکانی - شهردار تهران - به همراه محمدامین توکلی زاده - معاون امور اجتماعی  و فرهنگی شهردار تهران ، سروری  -عضو شورای شهر، احمد احمدی صدر - مدیرعامل سازمان رفاه،خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران - و سمانه زمانی - مدیر بهزیستی استان تهران - حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای کودکان برنامه‌هایی همچون برگزاری جنگ کودک در سالن نمایشگاهی برج میلاد، بازی‌های هیجانی و میدانی در محوطه برج، برپایی بازی‌های خانواده محور، نور افشانی در زمان سال تحویل  برگزار شد.

یکی از برنامه های خاص این روز اجرای گروه‌های موسیقی بادی تهران مانند گیلکی و ترکی اختصاص بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران این برنامه با مشارکت سازمان بهزیستی استان  تهران برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نوروز 1401 شهردار تهران كودك كار شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی رمضانی قایم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در فضای مجازی «یمن» را به عنوان مهمان ویژه این رویداد معرفی کرد.

رمضانی در این پیام نوشت: «علی رغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خواهد بود»

صبح امروز در برخی رسانه‌ها خبر لغو حضور کشور هند در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شرایطی که تنها ۱۰ روز به برگزاری این رویداد باقیمانده است منتشر شد. تقریباً چند ماه پیش خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر جمهوری اسلامی ایران حضور فعالانه را در نمایشگاه بین المللی کتاب هند داشت و در این نمایشگاه تفاهمنامه هایی برای حضور هند به عنوان مهمان ویژه و همچنین ایران به عنوان مهمان ویژه دور بعدی این نمایشگاه امضا شد.

با این حال باید دید در این روزهای باقیمانده یمن چه برنامه‌هایی برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دارد.

کد خبر 6089996 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا