Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال کشورمان برای بازی با کره‌جنوبی در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر چند بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی چهارم فروردین به مصاف کره جنوبی می‌رود که مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سامان قدوس را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اسکوچیچ فقط از غیبت این 3 بازیکن نگران نیست چون سعید عزت‌اللهی و صادق محرمی هم به دلیل محرومیت در این دیدار حضور ندارند. این دو بازیکن در آخرین دیدار تیم ملی در راه صعود به جام جهانی مقابل عراق با دریافت کارت زرد و قرمز بازی با کره را از دست دادند.

جولان کرونا در تیم ملی؛ جهانبخش و استیلی به کرونایی‌ها اضافه شدند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال کره جنوبی تیم ملی تیم ملی فوتبال کره جنوبی تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست شمشیرباز اول رنکینگ جهانی در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول

به گزارش خبرنگار مهر، فینال مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ سئول امروز دوشنبه میان «ساندرو بازادزه» نفر اول رنکینگ جهانی از گرجستان و «زیاد السیسی» نفر سوم رنکینگ جهانی از مصر برگزار شد. در این دیدار شمشیرباز مصری حریف خود را 15 بر 13 شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

بازادزه و حریف مصری اش هر دو با غلبه بر حریفانی از آمریکا فینالیست جایزه بزرگ گرجستان شدند. «زیاد السیسی» در مرحله نیمه نهایی «فیلیپ دلگویچ» را ۱۵ بر ۱۴ شکست داد. «بازادزده» هم با شکست ۱۵ بر ۱۳ «کالین هیچکاک» فینالیست شد.

«کالین هیچکاک» در مرحله ۸ نفره با غلیه بر «ادهم بحقاط» باعث حذف این بازیکن مصری شد. شمشیربازی مصری در جدول ۱۶ نفره مقابل علی پاکدامن صاحب برتری شده بود.

علاوه بر علی پاکدامن، ایران سه نماینده دیگر در رقابت های جایزه بزرگ سئول داشت.

کد خبر 6097987

دیگر خبرها

  • شکست شمشیرباز اول رنکینگ جهانی در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال