Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@17:14:21 GMT

ثبت رکورد ١٣١ میلیون لیتری مصرف روزانه بنزین

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۲۸۶۳۰

ثبت رکورد ١٣١ میلیون لیتری مصرف روزانه بنزین

به گزارش فارس به نقل از شانا، جواد اوجی، در بازدید سرزده از مرکز دیسپچینگ (کنترل و پایش) سوخت کشور، اظهار کرد: مصرف بنزین کشور با ثبت رکوردی تازه در ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ به ۱۳۱ میلیون لیتر رسید.

وزیر نفت ادامه داد: مصرف بنزین کشور در فاصله روزهای ۲۵ تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ با میانگین روزانه ۱۱۶ میلیون لیتر در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال ۹۹ با میانگین روزانه ۹۵ میلیون لیتر، ۲۳ درصد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مصرف بنزین کشور در مقایسه با اسفندماه سال ۹۹، ۱۹ درصد افزایش یافته است. 

وی افزود: پالایشگاه‌ها، خطوط انتقال و جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر کشور برای سوخت‌رسانی نوروزی به مردم آمادگی کامل دارند و هیچ‌گونه کمبودی در زمینه تامین بنزین و سی‌ان‌جی کشور وجود ندارد.

اوجی اضافه کرد: از زحمات شبانه‌روزی همه همکاران  به ویژه در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برای ارسال سوخت مایع به صنایع و نیروگاه‌ها و نیز سوخت‌رسانی در ایام نوروز تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیرنفت مصرف بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان

ایسنا/کرمان جانشین فرمانده انتظامی ریگان از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس نظام آبادی امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ریگان در بازرسی از یک اتوبوس عبوری ۱۱ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی بیان کرد: پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با جدیت ماموریت خود را انجام می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • معمای بنزین در ایران
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • از افزایش تراز آب دریاچه ارومیه تا آغاز تولید بنزین از متانول