Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از شکست در دیدار الکلاسیکو گفت:من در دیدار مقابل بارسلونا از لوکا مودریچ به عنوان پست شماره ۱۰ استفاده کردم تا او توپ را از خط عقب به بازیکنان خط حمله منتقل کنند، اما این سیستم جواب نداد و ما در این دیدار عملکرد خوبی نداشتیم و تمامی مسئولیت این شکست بر عهده من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیشب بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو موفق شد با چهار گل رئال مادرید را شکست دهد.

من می‌دانم که چقدر بازی مقابل بارسلونا برای هواداران اهمیت داردو بابت اسن شکست از آن‌ها عذر خواهی می‌کنم. ما به مسیرمان ادامه خواهیم داد تا به آرامش برسیم. ما همچنان صدر نشین لالیگا هستیم و سویا تیم دوم جدول ۹ امتیاز با ما اختلاف دارد.

بیشتر بخوانید

ژاوی: فکرنمی کردم رئال مادرید انقدر بد بازی کند

رئال مادرید با ۶۶ امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار دارد. سویا با ۵۷ امتیاز و بارسلونا با ۵۴ امتیاز در رده‌های دوم و سوم لالیگا قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارلو آنچلوتی تیم فوتبال رئال مادرید تیم فوتبال بارسلونا الکلاسیکو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است

سرمربی بارسلونا می‌گوید که شاگردانش فردا با تیمی در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان رقابت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که شاگردانش فردا شب (شنبه) در چارچوب هفته سی‌وچهارم لالیگای اسپانیا میهمان جیرونا خواهند بود، جدالی که به نوعی جنگ بر سر نایب‌قهرمانی است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: ما فردا با تیمی که در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است، بازی خواهیم کرد. نه‌ به خاطر جایگاه فعلی جیرونا (رده سوم جدول لالیگا)، بلکه به خاطر اینکه آنها این فصل این را ثابت کرده‌اند. آنها به دنبال ارائه سبک بازی‌ای هستند که ما به دنبال ارائه‌اش هستیم، بنابراین فردا بازی دشواری خواهد شد.

سرمربی بارسلونا با اشاره به شکست 4 بر 2 تیمش مقابل جیرونا در ماه دسامبر اظهار داشت: من رقابتی با میچل (سرمربی جیرونا) ندارم اما ما می‌خواهیم در بازی فردا انتقام شکست بازی رفت را بگیریم. اینکه ایالت کاتالونیا فصل بعد دو نماینده (اشاره به بارسلونا و جیرونا) در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد، فوق‌العاده خواهد بود.

امید بارسلونا به فروش 2 بازیکن به عربستانی‌ها

وی در مواجهه با این پرسش که «آیا یکی از اهداف باقیمانده شما در فصل جاری این است که لواندوفسکی جایزه پیچیچی (بهترین گلزن لالیگا) را از آن خود کند؟» تأکید کرد: تنها هدف ما قطعی کردن جایگاه دومی‌مان در جدول رده‌بندی لالیگا است. اگر لواندوفسکی در کنار این هدف ما موفق به کسب این جایزه شود، فوق‌العاده خواهد بود. ما برای روبرت ارزش زیادی قائل هستیم و او به انتقادات فکر نمی‌کند.

تیم‌های بارسلونا و جیرونا در حالی از ساعت 20 فردا (شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم می‌روند که در حال حاضر به ترتیب با 73 امتیاز و 71 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی لالیگا هستند و بالای سر خود رئال مادرید 84 امتیازی را می‌بینند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • کارلو آنچلوتی: کورتوا مقابل کادیز بازی می کند و لونین مقابل بایرن مونیخ
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ