Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن تاکید بر لزوم رعایت استاندارهای جهانی ویژه رقابت در بازار جهانی گفت: استانداردهای جهانی در تولید رعایت نشود قدرت رقابت با دنیای سرمایه داری را نداریم. - اخبار استانها -

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درکاشان ، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد دغدغه جدی و نگرانی فراوان دارد در طی سال‌های اخیر تمرکز بیشتر بر روی اقتصاد مبتنی بر تولید بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه تولید و فعال کردن چرخ اقتصاد و حفظ اعتماد و بالندگی و تضمین استقلال با رونق تولید افزود: در سال گذشته شعار سال مبتنی بر رفع موانع تولید بود و در سال جاری بر دانش بنیان بودن و اشتغال آفرینی تاکید شده است و تولید باید مبتنی بر دانش‌بنیان باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن اشاره به پیشرفت علمی کشور ابراز داشت: باید تجربه دانش‌بنیانی جوانان ما به پای تولید بیاید تا علاوه بر ارتقاء کیفیت تولید با محصولات مشابه خارجی نیز قابلیت رقابت داشته باشد چراکه کیفیت باید به گونه‌ای باشد که بحث صادرات تولید نیز مطرح باشد.

وی گفت: اگر استانداردهای جهانی در تولید رعایت نکنیم قدرت رقابت با دنیای اقتصاد و سرمایه داری نمی‌توانیم داشته باشیم و بحث دانش‌بنیان مدنظر رهبر معظم انقلاب به این معنی است که تولید با بالاترین کیفیت و استاندارد قابل برای مصرف داخلی و نیز صادرات باشد.

برای تحقق شعار سال باید زمینه جذب و حمایت از سرمایه‌گذار فراهم شودعضو کمیسیون صنایع: شعار سال مقام معظم رهبری مسیر تحقق رشد 8 درصدی اقتصادی دولت را هموار می‌کندآمادگی بخش خصوصی برای تحقق شعار سال/ مجلس به بودجه 3 وزارت‌خانه آموزشی توجه بیشتری داشته باشد

سلیمانی با بیان اینکه موضوع دانش‌بنیان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، تصریح کرد: باید جامعه ما بر روی این موضوع توجه بیشتری داشته باشد تا منویات رهبر معظم انقلاب جامع عمل پوشانیده شود.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب دانش بنیان شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند

 در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی  آمده است: یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر به نام انسان‌هایی نامگذاری شده که با دستان توانمند خود و استفاده از استعدادهای بی‌نظیرشان فردایی روشن را برای جامعه رقم می زنند.

در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" قطعا این کارگران هستند که می‌توانند؛ با همت والای خود به حرکت چرخ تولید در کشور شتاب دهند و در جهت توسعه این مرز و بوم حرکت کنند.

از مسوولان هم انتظار می‌رود در مقام تقدیر عملی، رسیدگی به جامعه کارگری و پاسخ به انتظارات آن‌ها و حمایت قانونی، تامین آبرومند معیشت و زندگی، حقوق کافی و امنیت شغلی کارگران را دنبال کنند.

اینجانبان ضمن تقدیر از تلاش و کوشش بی وقفه و شبانه روزی کارگران زحمت‌کش و ارجمند این روز را به تمامی کارگران فعال در عرصه تولید و پیشرفت جامعه تبریک عرض کرده و سعادت و دوام توفیقات این قشر پرتلاش جامعه را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سعیدی، امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهرکنندگان تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • ۲۰ توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • رهبر معظم انقلاب: جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند
  • اینفوگرافیک/محور بیانات رهبر انقلاب در دیدار معلمان
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید؛ نشان می‌دهد ملت‌ها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند