Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر فیلم مرد بازنده گفت: امسال در چهار فیلم سینمایی بازی کردم و در میان آنها فیلم سینمایی «مرد بازنده» محمدحسین مهدویان در اکران نوروزی قرار دارد، با اینکه نقشی کوتاه روبروی جواد عزتی بازی می کنم اما فیلمنامه را خواندم و باید بگویم که فیلمنامه مرد بازنده در نوع خود شاهکار است.

امیر دژاکام در گفت‌وگو با میزان پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر نزدیک به هفت سال است برای اجرای نمایش «احمد شمس» به سالن اصلی تئاترشهر درخواست داده‌ام و منتظرم تا به امید خدا زمانی برای اجرای این اثر من داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نظر دارم با پایان کرونا برای روی صحنه بردن این نمایشنامه تلاش کنم. 

وی در همین راستا ادامه داد: «احمد شمس» نمایشی به روز و براساس دغدغه‌های اجتماعی است، این اثر به زندگی امروز ما می پردازد و در آن شاید برای اولین بار قشرهای مختلف یک جامعه را در اثر می بینیم، قشرهایی که شاید در دیگر آثار همواره یا گم و یا در حاشیه بوده اند. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

این کارگردان پیشکسوت تئاتر افزود: نمایشنامه «احمد شمس» معرف انسانهایی است که سالها در ورطه فراموشی افتاده اند و به آنها توجه نمی‌شود، امیدوارم شرایطی مهیا شود تا بتوانم این اثر را هرچه سریعتر به تئاترشهر ببرم. 

وی درباره سایر فعالیت‌های خود در عرصه کارگردانی اضافه کرد: همچنین فیلمنامه فیلم بلند سینمایی «چاله خوشبختی» را برای پروانه ساخت ارائه کرده ام و منتظرم تا جواب آن بیاید، این فیلم درامی روان و ساده است، یک تراژدی اجتماعی که ابعاد مختلفی را زیر نظر می‌گیرد، فیلم «چاله خوشبختی» روایت چهار زن و همسرانشان است که درگیر مشکلات مختلفی می شوند. 

وی با اشاره به حضورش در چهلمین جشنواره فیلم فجر افزود: امسال در چهار فیلم سینمایی بازی کردم و در میان آنها فیلم سینمایی «مرد بازنده» محمدحسین مهدویان در اکران نوروزی قرار دارد، با اینکه نقشی کوتاه روبروی جواد عزتی بازی می کنم اما فیلمنامه را خواندم و باید بگویم که فیلمنامه مرد بازنده در نوع خود شاهکار است.

دژاکام درباره نقش خود در این فیلم خاطرنشان کرد: همیشه دوست داشته و دارم که اثرم مورد قضاوت مردم قرار گیرد و رضایت آنها برای من بزرگترین جایزه است. نقشم در فیلم سینمایی مرد بازنده پیچیده نیست اما با این وجود آن را دوست دارم زیرا به نظرم گروه خوبی این اثر را تولید کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران فیلم سینمایی مرد بازنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ وقف دانش‌بنیان به دنبال پیشرفت علم و رفاه مردم است

چهارمین نمایشگاه دستاوردهای وقف با حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان و مراکز فرهنگی و قرآنی از ۵ تا ۹ اردیبهشت‌ در هتل ارم در حال برگزاری است.

دریافت 140 MB

خبرنگار: محمد طاوسی/ تصویربردار: محمدحسین روزبهانی، مجتبی هادوی/ تدوینگر: محمدحسین روزبهانی

دیگر خبرها

  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • ویدیو/ وقف دانش‌بنیان به دنبال پیشرفت علم و رفاه مردم است
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • متفاوت ترین تیپ محمدحسین میثاقی همراه با پسرش | عکس
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت