Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، فریبرز مرادی از بارش برف در ۱۲ محور کوهستانی استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش خفیف برف در این محور‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال به ۶۰ سانت رسیده است، افزود: ارتفاع برف در محور پونل - خلخال نیز به ۵۰ سانت رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، از بارش ۲۵ سانتی برف در محور سیاهکل - دیلمان خبر داد و تصریح کرد: در محور‌های محور بهارستان - آقچای، لنگرود - بلوردکان، اطاقور - خرما، رودسر - لات محله، زیاز - شوک، فومن - ماسوله، ماسال - گیلان، رودبار - حشمت آباد، قوشه لانه و کلیشم و شفت - امامزاده ابراهیم نیز بین پنج تا ۱۰ سانت برف باریده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرادی، با بیان اینکه در گردنه الماس نیز بارش ۶۰ سانتی گزارش شده است، گفت: شاهد بارش خفیف برف، کولاک و یخبندان در گردنه حیران هستیم.

وی با اشاره به بارش باران در اکثر محور‌های مواصلاتی استان، یادآور شد: ترافیک در محور‌های استان به غیر از محور پونل - خلخال در جریان است لذا رانندگان برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.   منبع: ایسنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مدیرکل راهداری گیلان برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان

ایسنا/گیلان رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) و به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه در محور قدیم رشت - قزوین ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور آستارا – اردبیل و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای  ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه ممنوع است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کندوان یک‌طرفه شد
  • فعالیت سامانه بارشی امروز در مازندران
  • احتمال رگبار باران رعدو برق و وزش تند باد در مازندران
  • بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی
  • هشدار هواشناسی: بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد