Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس بیمارستان گلستان اهواز از افزایش قابل توجه ارجاع مصدومان حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی به این مرکز نسبت به زمان مشابه در نوروز سال گذشته خبر داد.

دکتر میثم معزی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در روزهای گذشته با حداقل ۳۰ درصد افزایش تعداد مصدومان ترافیکی و حوادث غیر ترافیکی ارجاعی از نواحی مختلف استان خوزستان مواجه بوده‌ایم که این موضوع با توجه به اینکه هنوز در روز ابتدایی نوروز هستیم، برای روزهای آتی بسیار نگران‌کننده و قابل تأمل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لازم است تمامی شهروندان و به ویژه رانندگان، برای حفظ سلامت خود و اعضای خانواده، با رعایت حداکثر ایمنی و قوانین ترافیکی اقدام به سفر کنند تا از بروز حوادث تلخ جبران‌ناپذیر جلوگیری کنند و این تعطیلات را با خاطره‌ای خوش به اتمام برسانند.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت: البته متاسفانه کماکان چندین نقطه خاص و حادثه‌خیز در محورهای مختلف مواصلاتی استان خوزستان وجود دارد که به دلیل عدم اصلاح، سالانه افراد بسیاری را به کام مرگ می‌کشاند و بی‌شک رسیدگی به این مهم، مستلزم اهتمام بیشتر مسئولین ذیربط است.

این متخصص طب اورژانس افزود: بیمارستان گلستان اهواز، بزرگترین مرکز ارجاع مصدومان حوادث، به ویژه حوادث ترافیکی در جنوب غرب کشور با تجهیزات و امکانات پیشرفته به شمار می‌آید و از مجرب‌ترین کادر درمانی، پزشکان و پرستاران بهره می‌جوید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان بيمارستان حوادث ترافیکی نوروز 1401 گلستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در لرستان سوله بحران نداریم و قرار است در کنار بیمارستان نیایش، ساختمان اورژانس، پد آشیانه برای بالگرد و سوله بحران ایجاد کنیم.

بهرام دلفان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۲، ۷۱ پروژه در قالب ۴۰ هزار و ۶۲۸ مترمربع با اعتبار ۳۱۸۰ میلیارد ریال تکمیل شده است. همچنین ۵۰ پروژه عمرانی در قالب ۱۶۷ هزار مترمربع شامل بیمارستان‌، در دست احداث است.

وی ادامه داد: با هدف رسیدگی به سلامت مردم، سه فروند بالگرد امدادی به‌صورت اجاره‌ای در استان مستقرند و برای اجاره هر ماه دو میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان اعتبار هزینه می‌شود و برای هر ماموریتی هزینه آن پرداخت می‌شود.

او بیان کرد: با توجه به اینکه جمعیت لرستان به سمت سالمندی پیش می‌رود، یکی از ضرورت‌های این استان ایجاد بیمارستان توانبخشی است.

دلفان افزود: اکنون سه بیمارستان نیایش، رازی و گهر در شهرهای خرم‌آباد، کوهدشت و دورود در دست ساخت است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • حدود ۲۸۶ هزار تن گندم در خوزستان حمل شد
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران